کد خبر: 45451 - تاریخ: پنج‌شنبه، 20 فوریه 2014 - 19:56

در دفتر شورای شهر خشکبیجار؛

سرمایه گذاران شهر خشکبیجار با شهردار و اعضای شورای شهر به گفتگو نشستند/ تصاویر

جلسه شوراي اسلامي شهر و شهردار خشكبيجار با جمعي از سرمايه گذاران شهر خشكبيجار در دفتر شوراي شهر خشكبيجار برگزار شد و در آن، هريك از اعضاي شوراي شهر، شهردار و سرمايه گذاران داخلي شهر خشكبيجار به بيان نقطه نظرات خود در خصوص چگونگي توسعه ساخت و ساز و گسترش آن پرداختند.

به گزارش خوبان: جلسه شوراي اسلامي شهر و شهردار خشكبيجار با جمعي از سرمايه گذاران شهر خشكبيجار روز چهارشنبه (1392/11/30) در دفتر شوراي شهر خشكبيجار برگزار شد و در آن، هريك از اعضاي شوراي شهر، شهردار و سرمايه گذاران داخلي شهر خشكبيجار به بيان نقطه نظرات خود در خصوص چگونگي توسعه  ساخت و ساز و گسترش آن پرداختند.

در ابتدا این جلسه حميد صفري رئیس شورای شهر خشکبیجار ضمن خيرمقدم به ميهمانان گفت: ايجاد فضاي مناسب براي برقراري ارتباط و تعامل هرچه بهتر سرمايه گذاران داخلي با اين نهاد مهم است.

وی با اشاره به مشکلات موجود در خصوص ساخت و ساز گفت: امیدواریم بتوانیم مشکلات موجود دراین زمینه را با کمک شما سرمایه گذاران عزیز به حداقل برسانیم.

صفری ادامه داد: در واقع هدف از برگزاري اين جلسه نهادينه كردن فرهنگ ارتباط موثر و مستمر اعضاي شوراي شهر و شهرداري با شما عزيزان مي باشد تا با ایجاد اعتماد بين ما و شما زمینه پيشرفت و آباداني شهر عزيزمان فراهم گردد.

در ادامه ابراهيم صفري يكي ديگر از اعضاي شوراي شهر اظهار داشت: انتخاب شخص مناسب و فرهیخته برای هدایت شهرداری خشکبیجار از شعارهای انتخاباتی اینجانب بوده و به همین خاطر بحث انتخاب شهردار تا حدی طولانی شد.

وی افزود: معتقدم با كمك شهردار مي توان ساخت و ساز را در شهر ادامه داد و مشکلات موجود را از بین برد و بعنوان خادم و خدمتگزار شما از هيچ خدمتي كوتاهي نمي نمايم. سابقه كاري ام در آموزش و پرورش گواه سخنانم است.

كوروش تحيري يكي ديگر از اعضای شوراي شهر در سخنانی اظهار داشت: از شهردار محترم تقاضا داريم كه از روزي كه بر سر کار آمدند همه كارها را در چارچوب و سلسله مراتب قانوني انجام دهند تا با رعايت همه اين ها بتوانیم به نتيجه مطلوب برسيم و در واقع شما عزيزان گلچيني از سرمايه گذاران شهر ما هستيد و اميدوارم كه سرمايه گذاران ما هميشه در امر ساخت وساز سربلند باشند.

در ادامه این جلسه تقي زادحسين يكي ديگر از اعضاي شوراي شهر خشکبیجار گفت: ان شاالله با شعار «دست در دست هم دهيم براي آبادسازي شهری» بتوانیم با موفقیت اين نشست ها را به پايان برسانیم.

وی ادامه داد: هدف از تشكيل اين نشست اتحاد بين اعضاي شوراي شهر، شهردار و شما سرمايه گذاران می باشد.

زادحسین با اشاره به قابلیت بالای شهر خشکبیجار در زمینه ساخت و ساز اظهار داشت: شهر ما دارای قابليت بالايي در زمينه ساخت و سازهای مسكوني و تجاري است و ان شاالله بتوانيم با كمك شما سرمايه گذاران اين امر را محقق کنیم.

محسن مقدم عضو شورای اسلامی شهر خشکبیجار و سخنران بعدی این جلسه نیز با اشاره به راه کارهای برون رفت از مشکلات فعلی افزود: شرايط ساخت و ساز با كمك شهردار و شوراي اسلامي و شما سرمايه گذاران فراهم است و در زمینه سازندگي شهرمان هرچقدر تلاش نماییم در نهایت نتيجه آن به خودمان بر مي گردد.

مقدم با مهم دانستن حرمت سرمایه گذار اظهار نمود: باید برای سرمایه گذار حرمت قائل بود و باید به امور سرمایه گذاری سرعت بخشید. نباید طوري رفتار شود كه سرمايه گذار دلزده شود و رعايت عدالت در برخورد با سرمايه گذار بسیار مهم است و امیدوارم بتوانیم با همفكري، اين راه را ادامه دهيم.

در ادامه این جلسه نیز هريك از سرمايه گذاران به بيان مشكلات و نقطه نظرات خود پرداختند.

یکی از سرمایه گذاران با اشاره به مشکل تغییر کاربری اراضی گفت: هيچ تغييري در جامعه شهری مشاهده نمی شود و متاسفانه  بعضي از زمين هاي مسكوني و تجاري فاقد سند مالكيت  مي باشند.عدم وجود سازمان ثبت اسناد در این شهر به این مشکل دامن زده است.

وی با بیان این که بروکراسی ادارات، نبود سازمان تامین اجتماعی و نبود بانک مسکن از دیگر مشکلات سرمایه گذاری در خشکبیجار است گفت: ایجاد بانك مسكن و در پی آن ساخت و ساز و فروش مسکن منجر به پیشرفت و گسترش ساخت و ساز می شود.

این سرمایه گذار ادامه داد: از شهرداری و شوراي شهر خواهشمندیم جلوی هرگونه اعمال غيرقانوني را گرفته و از سرمايه گذاران داخلي حمايت نمايند.

وی خاطرنشان کرد: حمایت از بنگاه های زودبازده و مشاورین املاک، زمینه را برای جذب سرمایه گذاری در شهر به وجود می آورد.

این سرمایه گذار در پایان گفت: امیدواریم این مشکلات هر چه سریعتر حل شود و این جلسات تداوم داشته باشد تا بار دیگر بتوانیم با همفکری و همکاری برای پیشرفت شهرمان تلاش نماییم.

ابراهيم اثني عشري شهردار خشكبيجار نیز در این جلسه گفت: ساخت وساز بايد به سرمايه گذار داده شود تا در چارجوب قانوني عمل نمايد.

شهردار ادامه داد: بعداز سي سال خدمت و تجربیات و دانش فنی، آمده ام تا خدمتگزار این شهر باشم و از این بابت خداوند را شاکرم.

اثنی عشری افزود: وقتی مديريت عالي شهر مديري انتخاب كرده بايد بتواند شهر را بشناسد و جرات ريسك پذيري داشته باشد.

شهردار خشکبیجار با اشاره به لزوم وجود اعتماد بین شهردار و سرمایه گذاران داخلی گفت: بدون همكاري شما سرمايه گذاران يك متر مربع كار عمراني انجام نمي شود. اين اعتماد بايد بين مجموعه برقرارگردد. ما مشکلات سرمایه گذاران را می شناسیم و تلاشمان برای برطرف شدن این مشکلات است.

اثنی عشری در پایان گفت: تخفيف، تقسيط و كسر عوارض در ساخت وساز را در اولويت قرار خواهیم داد.

SAM_0091 SAM_0103 SAM_0111 SAM_0115

 

گزارش: مجتبی فرهنگی

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۳

  1. خدمتگزار شهرداری
     | 2014/02/22 - 00:50
    پاسخ
    +2
    0

    اولا یک تذکر به ریس شورای این شهر نحوه گذاشتن پرچم را رعایت کند اشکالش در عکس هویداست وبعد آقای شهردار بهتر نبود بعد ازسی سال کار دنبال بازنشستگی میرفتین و فرصت کار را برای افراد تازه نفس و با تجربه میدادین مقررات و نحوه صدور پروانه وعوارض مشخص است وکسی نمتواند خلاف نماید مگر اینکه …

  2. ناشناس
     | 2014/02/22 - 14:55
    پاسخ

    چرا شهرداری کلیه عوارض را از سرمایه گذاران بیکس دریافت میکند ولی هنوز نتوانسته است از اقای …. که چند سال پیش کارخانه ساخته و با باند بازی عوارض و خلاف خود را پرداخت نکرده فایق آید. آقای شهردار و شورای مر دم دوست دورهای گذشته نتوانستند بنظر میرسد شما می توانید اعاده حق کنید ببینیم تعریف کنیم.

  3. صالحین
     | 2014/02/22 - 16:59
    پاسخ

    قابل توجه عزیزان که پیام گذاشتید بهتر هست یه فرصتی به این عزیزان بدید و اونوقت قضاوت نمایید؟ و مرور زمان همه چیز را مشخص خواهد نمود. گر صبر کنی زه غوره حلوا سازند……………

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads