کد خبر: 44237 - تاریخ: دوشنبه، 3 فوریه 2014 - 10:51

بخشدار خشکبیجار در گفتگوی اختصاصی با خوبان خبر؛

دفاع از حریم ولایت فقیه عامل عزت و اقتدار نظام اسلامی است/ در دهه فجر به چهار روستای بخش گازرسانی می شود

علی شاددوست، بخشدار خشکبیجار

پشتيباني و دفاع از حريم ولايت فقيه عامل عزت و اقتدار نظام اسلامي است. ملت ما در عرصه هاي مختلف خوشبختانه اين مساله را با بصيرت خود نشان داده و در صحنه هاي گوناگون نقش آفريني كرده است.

به گزارش خوبان: به مناسبت ایام الله دهه فجر گفتگویی را با علی شاددوست بخشدار خشکبیجار ترتیب دادیم. خواننده این گفتگو باشید.بخشدار خشکبیجار

خوبان خبر: مهمترين پيروزي انقلاب از ديدگاه شما چيست؟

مي توان گفت كه انقلاب اسلامي ايران با سه رمز اصلي وحدت کلمه، توحید کلمه و رهبری به پيروزي رسيده است. رمز اول که همان وحدت کلمه است، در واقع بناي اصلي ايدولوژي نظام است و از آنجايي كه هيچ  انقلاب مهمي در هيچ جامعه اي بدون زير بناي فكري تعريف شده شكل نمي گيرد و استواري اين زير بنا يكي از شرايط مهم تداوم آن انقلاب است، مراقبت از حدود و ثغور كلمه توحيد وظيفه اصلي همه وفاداران به انقلاب اسلامي است. تعميق تداوم توحيد كلمه با محوريت روحانيت و مرجعيت ميسر است و اگر اين محوريت را به هرمي تشبيه كنيم بدون هيچ ترديدي ولي فقيه در راس در اين هرم قرار دارد.

 خوبان خبر: عامل عزت و اقتدار نظامي اسلامي را در چه مي دانيد؟

پشتيباني و دفاع از حريم ولايت فقيه عامل عزت و اقتدار نظام اسلامي است. ملت ما در عرصه هاي  مختلف خوشبختانه اين مساله را با بصيرت خود نشان داده و در صحنه هاي گوناگون نقش آفريني كرده اند.

خوبان خبر: مهم ترین طرح ها و برنامه هایی که بخشداری خشکبیجار در دهه فجر امسال دارد چیست؟

افتتاح  ساختمان دهياري در روستاي پيرعليده، بهره بهرداري از گاز روستايی روستاهای چپرپرد پايين، سرخشكي، فرشم بالا و فرشم پايين و بهره برداري از مسكن مددجويان در روستاهاي بخش از جمله این طرح هاست.

خوبان خبر: برای افتتاح این طرح ها چه میزان بودجه اختصاص یافته است؟

بهره برداري گاز در روستاي چپر پرد پايين (267 میلیون تومان)، گازرسانی در روستای فرشم بالا(153 میلیون تومان) و گازرسانی روستای فرشم پایین (280 میلیون تومان) هزینه در بر داشته است.

افتتاح پروژه های توزیع برق ( 38 میلیون تومان) هزینه در برداشته است.

8 واحد مسکن مددجویان نیز با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و صد و پنجاه میلیون تومان ساخته شده است که هفت واحد از این خانه ها در روستا و یک واحد از آن ها در شهر بوده است.

خوبان خبر: ستاد دهه فجر خشکبیجار چه برنامه های فرهنگی را در این ایام در نظر دارد؟

در دهه فجر امسال برنامه های متنوعی در شهر و روستا توسط کمیته های فرهنگی، ورزش و جوانان، عشایری و روستایی در نظر گرفته شده است که از جمله این برنامه ها می توان به افتتاح پروژه های شهرستانی در بخش خشکبیجار، برگزاری جشن انقلاب در روستاها، برگزاری محفل انس با قرآن، دیدار با خانواده ی شهدا توسط مسئولین، شرکت در نماز جمعه، برگزاری جشنواره های غذا و شرکت پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اشاره نمود.

خوبان خبر: از وقتی که در اختیار سایت خوبان خبر گذاشتید متشکریم.

گزارش: حسین فرجاد

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

انتشار یافته:۴

  1. حامیان
     | 2014/02/3 - 17:41
    پاسخ
    +1
    0

    سلام از مصاحبه ای که با جناب بخشدار آقای شاددوست داشته اید ممنون و باز هم مثل همیشه مسئولان بخش خشکبیجار در همه عرصه ها که نشان از حضور با بصیرتشان هست آماده خدمت می باشند/

  2. سید
     | 2014/02/11 - 19:48
    پاسخ
    +1
    0

    با سلام ، اگر از عملکردمسئولین بخش سوال و از طریق سایت اطلاع رسانی گردد ، باعث رونق بخش و نیز باعث افزایش انگیزه در مسئولین برای عملکرد بهتر و تلاش بیشتر می شود . آقای شاددوست انسان صالح و دوست داشتنی هستند اما تحرک ، شجاعت ، اعتماد به نفس و اقتدار را باید چاشنی کار خود کنند .

  3. صالحین
     | 2014/02/12 - 10:29
    پاسخ

    باید خدمت دوست داران عرض نمایم که جناب آقای شاددوست در تمامی مراحل از کارهای اداری و غیر اداری با شجاعت و با تعامل بیشتر با سایر مسئولین بخش و یا اعتماد به نفس و با اقتدار در همه عرصه ها حضور دارند که بنده از نزدیک شاهد عملکرد ایشان به خصوص در دهه فجر بودم.

  4. سید
     | 2014/02/21 - 21:49
    پاسخ

    باسلام، در پاسخ صالحین عرض کنم بنده از همکاران قدیمی آقای بخشدار هستم و ایشان را در مسئولیت پذیری و حساسیت در کار می شناسم و برای ایشون آرزوی موفقیت دارم غرض تخریب ایشون نیست بلکه خواستم ضعفی که تمامی مسئولین به گونه ای در کاراشون دارند و ایشون مستثنی نیستند براشون برجسته کنم تا با حساسیت به آن بیاتدشند. جامعه به افراد سالمی چون ایشون نیازمند است .

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads