کد خبر: 43794 - تاریخ: سه‌شنبه، 28 ژانویه 2014 - 18:23

فرماندار رشت در نشست رسانه ای با خبرنگاران:

انقلاب اسلامي انقلابي متفاوت با تمام انقلاب هاي جهان بوده است/ افتتاح 216 پروژه در دهه فجر امسال

عظمتی گفت: در دهه فجر امسال 216 پروژه با هزينه کرد بالغ بر 273 ميليارد تومان افتتاح میگردد که از اين که تعداد 12 پروژه با هزينه کرد 231 ميليارد تومان و اشتغالزايي 576 نفر در این ایام مورد بهره برداری قرار مي گيرد.

به گزارش خوبان، سيد ولي الله عظمتي امروز در جمع خبرنگاران پيرامون برنامه هاي دهه مبارک فجر که در سالن اجتماعات فرمانداري رشت برگزار شد، با تبريک دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر از تاريخ‌سازترين روزهاي انقلاب اسلامي بوده و همه تحولات امروزي بعد از پيروزي انقلاب اسلامي رخ داده است.

وي ادامه داد: انقلاب اسلامي انقلابي متفاوت با تمام انقلاب هاي جهان بوده است زيرا امام راحل با دست خالي بدون گروه هاي نظامي به پشتوانه مردم توانست انقلاب کند .

وي افزود: يکي از کوچکترين دستاوردهاي دهه فجر مي تواند گشودن فصل جديدي از انقلاب در اين برهه از زمان باشد زيرا دهه فجر کارنامه درخشاني از يک سال تلاش دولت براي ايجاد رفاه بيشتر است و در اين ايام نسل جوان جامعه با روحيه ايثار و فداکاري آشنا مي شوند.

وي متذکر شد: 632 برنامه مختلف فرهنگي و ورزشي در دهه فجر در 200 مسجد و پايگاه هاي شهري و روستايي اجرا مي شود.

عظمتي خاطرنشان کرد: در دهه فجر سال جاري اعتبار پروژه هاي صنعتي و معدني 76 درصد رشد داشته است .

وي گفت: در اين ايام 216 پروژه با هزينه کرد بالغ بر 273 ميليارد تومان افتتاح و مورد بهره برداري قرار مي گيرد.

وي افزود: از اين که تعداد 12 پروژه با هزينه کرد 231 ميليارد تومان و اشتغالزايي 576 نفر با تلاش بخش خصوصي و 204 پروژه با هزينه کرد 42 ميليارد تومان توسط بخش دولتي مورد بهره برداري و خدمت رساني به مردم قرار مي گيرد .

عظمتي افزود: برنامه هاي متنوعي را در ايام دهه فجر خواهيم داشت که مهمترين اين برنامه مراسم نمادين استقبال از امام در فرودگاه رشت، رژه موتوري، گلباران مزار شهدا، ديدار با خانواده شهدا، نورافشاني، نواختن زنگ انقلاب و… است.

فرماندار رشت خاطرنشان کرد: در بخش صنعت داراي پروژه هاي بزرگي هستيم و مجموعا پروژه هاي دولتي در 10 فصل شامل؛ عمران شهري، فرهنگ و رسانه، ارتباطات و فناوري اطلاعات، خدمات مالي و فني و مديريت و برنامه ريزي، عمران روستايي، انرژي، رفاه و تامين اجتماعي، بهداشت و درمان، کشاورزي، آبزي پروري و صنعت، معدن و تجارت به بهره برداري مي رسند .

وي در پايان با اشاره به نقش رسانه ها در انعکاس رويدادهاي ويژه ايام مبارک دهه فجر متذکر شد: کاروان دهه فجر شهرستان رشت با حضور مديران شهرستان و خبرنگاران هر روز در بخش ها و شهرها و روستاهاي مختلف اين شهرستان حضور خواهد داشت و اميدواريم بتوانيم طعم شيرين انقلاب را بيش از گذشته به مردم هديه دهيم زيرا همه ما مديران در هر پست و جايگاهي که حضور داشته باشيم در واقع خادم مردم هستيم و در راستاي اهداف نظام، انقلاب و مردم گام برمي داريم.

منبع: پورتال فرمانداری رشت

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads