کد خبر: 40398 - تاریخ: جمعه، 6 دسامبر 2013 - 22:44

برد پر گل ملوان در برابر داماش

افشین ناظمی: من شرمنده هواداران هستم و از آنها عذرخواهی می‌کنم.

به گزارش خوبان به نقل از فارس، افشین ناظمی پس از شکست 3 بر صفر برابر ملوان در جمع خبرنگاران گفت: این باخت بر گردن من است و مسئولیت آن را برعهده می‌گیرم. من تیم را بد تمرین دادم و بد آنالیز کردم. امیدوارم بتوانیم نقاط ضعفمان را برطرف کنیم تا دیگر شاهد چنین اشتباهاتی نباشیم. بازیکنان تلاش خود را کردند، ما می‌توانستیم به گل هم برسیم اما روز خوبی دروازه‌بان ملوان بود و او توپ‌های ما را گرفت و ما بدشانس هم بودیم.

وی در مورد تعویض‌هایش گفت: تعویض‌ها به این دلیل بود که می‌خواستیم بازیکنی از کنارها اضافه شود و ما فقط یک بازیکن در سمت راست روی نیمکت داشتیم. دو هفته هم بود که در این زمین بازی نکرده بودیم، این تمام موجودی ما است. من باخت را به گردن گرفتم.

سرمربی داماش در مورد حضور پرشمار هواداران داماش گیلان گفت: من شرمنده هواداران هستم و از آنها عذرخواهی می‌کنم. همه چیز را هم به گردن گرفتم. بازیکن با تفکرات کادر فنی بازی می‌کند ضمن اینکه شما آئین‌نامه را نخوانده‌اید، من نمی‌توانم در مورد خیلی چیزها صحبت کنم اما فقط این را می‌گویم که اخراج رضا کاردوست درست نبود. شاید اگر داور فیلم بازی را ببیند به اشتباهش پی ببرد. من فقط می‌توانم بگویم شرمنده‌ام، طبق آئین‌نامه من نمی‌توانم در مورد خیلی از مسائل صحبت کنم و بهتر است که برخی مواضع باشگاه را سراوانی که سخنگوی باشگاه هم هست و در اینجا حضور دارد بیان کند.

به گزارش فارس، علی سراوانی نیز در این نشست گفت: زمانی که تیم داوری و نظارت مسابقه اعلام شد ما به این مسئله اعتراض کردیم زیرا مطمئن بودیم که تیم داوری به گونه‌ای قضاوت می‌کند که به ضرر داماش باشد. تاج و کفاشیان در جریان این اعتراض هستند، آنها قول دادند که چنین چیزی رخ ندهد اما شما دیدید که همین مسئله اتفاق افتاد.


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads