کد خبر: 39026 - تاریخ: چهارشنبه، 20 نوامبر 2013 - 11:50

مسابقات واليبال جام قهرمان قاره‌ها؛

لاجوردی پوشان مقهور قدرت والیبال ایران

تیم ملی والیبال کشورمان در دومین دیدار از سری مسابقات والیبال جام قهرمان قاره‌ها امروز به مصاف تیم والیبال ایتالیا رفت.

به گزارش خوبان به نقل از باشگاه خبرنگاران: تیم ملی والیبال ایتالیا که روز گذشته توانست یک برد شیرین را مقابل تیم روسیه به دست آورد از انگیزه بسیار بالایی در دیدار مقابل تیم ایران برخوردار بود.

گفتني است؛ ملی‌پوشان ایران پیش از این در لیگ جهانی توانسته بودند یک بار با نتیجه 3 بر یک از سد ایتالیایی‌‌ها عبور کنند و در بازی دوم برابر لاجوردی‌پوشان با حساب 3 بر 2 مغلوب شده بودند و این نتیجه برای تاریخ والیبال ایران یک نتیجه بسیار خوب محسوب می‌شد. حالا هم شاگردان ولاسکو در اندیشه تکرار خاطرات خوب خود هستند و می‌خواستند یک بار دیگر ایتالیا را شکست دهند.

پیش از شروع بازی سرمربی تیم ملی ایتالیا در خصوص این بازی گفت: “ما دیگر از اینکه ایران خوب بازی کند و ما را به سختی بیندازد، سورپرایز نمی شویم. چون دو بار در مرحله بین قاره ای لیگ جهانی با این تیم مسابقه داده ایم که در هر دو بازی هم نبرد جانانه ای رخ داد.

وی افزود: ایران تیمی است که در سال های اخیر پیشرفت زیادی داشته و خوب والیبال بازی می کند. ما می دانیم که در برابر ایران بازی سختی پیش رو داریم و به همین دلیل روی جزئیات بازی این تیم متمرکز شده ایم تا فردا به نتیجه مورد نظرمان برسیم.”

لازم به ذكر است: متاسفانه امیر غفور، قطر پاسور تیم ملی در جریان بازی دیروز ایران مقابل برزیل از ناحیه مچ پای راست دچار دردی شد که سرانجام او را از دیدار در مقابل ایتالیا محروم کرد. در غیاب غفور؛ امروز مجتبی میرزاجانپور به عنوان یکی از دو قطر پاسور تیم ملی توپ خواهد زد.

تیم ملی والیبال ایران در ست اول بازی توانست با نتیجه 26 بر 28 از سد تیم ایتالیا عبور کند.

اما در ست دوم تیم ملی والیبال کشورمان با وجود تلاشهای فراوان نتیجه را به حریف لاجوردی پوش خود واگذار کرد.25 بر16)

در ست سوم نیز تیم ایتالیا نتوانست در برابر سرویسهای قدرتمند ایران حرفی برای گفتن داشته باشد و نتیجه را به ملی پوشان کشورمان واگذار کرد.25بر23)

در ست چهارم ملی پوشان کشورمان تمام توان خود را برای به پایان رساندن بازی و کسب 3 امتیاز کامل بازی به کار گرفتند ولی ایتالیایی ها 25بر 23 نتیجه را به نام خود به ثبت رساندند.

در پايان خاطرنشان مي‌شود: در ست پنجم تیم ملی والیبال کشورمان با قدرت بالا در زمین ظاهر شد و با اختلاف امتیازی بالا بازی را پیش برد و توانست با نتیجه 15 بر 12 بازی را به پایان برساند.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads