کد خبر: 34949 - تاریخ: پنج‌شنبه، 19 سپتامبر 2013 - 01:16

بخشدار خشکبیجار در مصاحبه با خوبان خبر؛

با سارقین سیم های برق باید با شدت عمل بیشتری برخورد نمود

شاددوست در این خصوص گفت: طی هفته ی گذشته با حضور شورای شهر خشکبیجار و با شرکت نیروی انتظامی و رئیس دادگستری، جلسه ای ترتیب داده شد و طی آن به شوراها نامه نوشتیم تا با رئیس نیروی انتظامی همکاری های لازم را داشته باشد.

به گزارش خوبان: پیرو گزارشی با عنوان سرقت سیم برق در خشکبیجار به وضعیت هشدار دهنده رسیده است مصاحبه ی کوتاهی را با بخشدار خشکبیجار ترتیب دادیم.

FILE2650

علی شاددوست بخشدار خشکبیجار، در حاشیه مراسم انتخابات شورای بخش خشکبیجار در پاسخ به خبرنگار ما گفت: طی هفته ی گذشته با حضور شورای شهر خشکبیجار و با شرکت نیروی انتظامی و رئیس دادگستری، جلسه ای ترتیب داده شد و طی آن به شوراها نامه نوشتیم تا با رئیس نیروی انتظامی همکاری های لازم را داشته باشد.

بخشدار خشکبیجار ادامه داد: همچنین اداره برق خشکبیجار هنوز گزارش کتبی در خصوص سرقت سیم برق ارائه نداده است و گزارش ها فقط به صورت تلفنی بوده است.

شاددوست در این خصوص گفت: نمی توان صحت گزارش تلفنی را تایید کرد و ما تنها به گزارش کتبی استناد می کنیم.

نماینده عالی دولت در بخش خشکبیجار همچنین توضیح داد: با رئیس دادگستری نیز مذاکراتی داشته ایم تا به سارقین گرفتار شده در چنگ قانون مرخصی داده نشود تا آن ها مجالی برای دزدی مجدد نیابند و باید در این زمینه شدت عمل بیشتری به خرج داد.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads