کد خبر: 34259 - تاریخ: سه‌شنبه، 10 سپتامبر 2013 - 22:20

برگزار شد؛

نخستین گردهمایی مشترک رئیس و اعضای چهارمین دوره شوراهای اسلامی روستاهای بخش خمام/ تصاویر

اولین گردهمایی مشترک رئیس و اعضای چهارمین دوره شوراهای اسلامی روستاهای بخش خمام صبح امروز با حضور عظمتی فرماندار رشت و تامینی نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی در کانون شهید حق شناس برگزار گردید.

به گزارش خوبان: اولین گردهمایی مشترک رئیس و اعضای چهارمین دوره شوراهای اسلامی روستاهای بخش خمام صبح امروز با حضور عظمتی فرماندار رشت و تامینی نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی در کانون شهید حق شناس خمام برگزار گردید.

فرماندار رشت در این جلسه با تبریک به منتخبین جدید شوراهای اسلامی روستاهای بخش خمام اظهار داشت: فرصت خوبی برای خدمت رسانی به همنوعان به وجود آمده است.

عظمتی منتخبین شوراها را نماینده بی واسطه مردم خواند و تصریح کرد: شما با رای مردم در حال خدمت به مردم و عضو خانواده ی قوه ی مجریه هستید.

وی با اشاره به زود گذر بودن ایام اظهار داشت: گویی همین دیروز بود که شوراهای دوره ی سوم برای 6 سال انتخاب شدند. پس بهتر است تا ما به اصول انسانی پایبند باشیم. اعتماد مردم بیش ترین سرمایه ی شماست.

فرماندار رشت با بیان این که سعی کنید از خرد جمعی در روستا استفاده کنید گفت: شوراهای ما ریشه در دین و سیره ی معصومین علیهم السلام دارند.

عظمتی راه جلب اعتماد مردم را گذشت و فداکاری دانست و اضافه کرد: با تدبیر و برنامه ریزی کارهایتان را پیش ببرید.

فرماندار رشت در پایان صحبت هایش ابراز داشت: سعی کنید شناخت خود را از قوانین شوراها افزایش داده و خود ملتزم به قانون باشید.

SAM_5485 SAM_5494 SAM_5505 SAM_5507 SAM_5508 SAM_5518 SAM_5530 SAM_5540 SAM_5549 SAM_5557 SAM_5558

 

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads