کد خبر: 31838 - تاریخ: چهارشنبه، 7 آگوست 2013 - 12:51

رئیس پلیس گیلان:

تدابیر پلیس برای تعطیلات عید فطر در گیلان اتخاذ شد

رئیس پلیس گیلان گفت: پلیس گیلان تدابیر لازم را برای تعطیلات عید سعیدفطر اتخاذ کرده است.

 به گزارش خوبان به نقل از فارس: ابراهیم قائدرحمتی شامگاه سه‌شنبه در نشست فرماندهی انتظامی استان در آستانه عید سعید فطر تمهیدات این روز را تشریح کرد.رئیس پلیس گیلان

وی، اظهار کرد: امنیت مطلوب، مواهب خدادادی، طبیعتی زیبا در کنار مردم مهمان‌نواز و با ایمان و فرهیخته، موقعیتی ارزشمند را برای ارائه خدمات در گیلان فراهم کرده است.

فرمانده انتظامی گیلان گفت: گیلان به دلیل برخورداری از مواهب خدادادی، هرساله پذیرای میهمانان زیادی بوده و پلیس از اکنون تدابیر لازم را برای تعطیلات عید سعید فطر اتخاذ کرده است.

وی تدابیر پلیس را تشدید واحدهای گشتی و کنترلی در سواحل، تفرجگاه‌ها و محل‌های استراحت مسافران و مهمانان عنوان کرد.

قائدرحمتی، ادامه داد: هر قدر احساس امنیت در گیلان بالاتر رود مسافران بیشتری به این استان سفر می‌کنند.

وی با برشمردن محاسن، فواید جذب گردشگر و مسافر در استان، اذعان کرد: با مدیریت صحیح و تلاش مضاعف می‌توان گیلان را به منشأ خیر و برکت بیشتری برای مردم تبدیل کرد.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه 90 درصد اراضی این استان به دلیل دارا بودن حاصل‌خیزی، مواهب طبیعی و خدادادی قابلیت سکونت دارد، متذکر شد: این مواهب تراکم جمعیتی، استعداد و توانمندی گیلان را نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: همه باید با بهره‌گیری از این توانمندی در راستای ارتقای هرچه بیشتر استان بکوشیم.

قائدرحمتی، خدمت به مردم را از عبادت‌های توصیه شده اسلام خواند و تصریح کرد: همه ما باید تأکیدات دین مبین اسلام را در ارائه خدمات به هم‌نوع در خود پیاده کنیم و به ارائه خدمات بهتر در جامعه بپردازیم.

وی، موقعیت فراهم شده برای ارائه خدمات را ارزشمند توصیف کرد و یادآور شد: باید با اعتقاد قلبی و نیت خالص به ارائه خدمات در جامعه پرداخت و قدر نعمت فراهم شده را بدانیم.

فرمانده انتظامی گیلان درباره برکات ماه رمضان و تأکید بر مراقبت و کنترل بر اعمال، خاطرنشان کرد: امیدواریم این کنترل و مراقبت‌ها و آثار معنوی روزه‌داری تا رمضان سال آینده استمرار یابد.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads