کد خبر: 30632 - تاریخ: شنبه، 20 جولای 2013 - 12:42

امام جمعه خمام: کشتارهای خونین امروز عراق و سوریه، از عوارض فتنه های صدر اسلام است

امام جمعه خمام با اشاره به اهداف شوم شبکه فارسی وان گفتند: آنها در ماه رمضان ممکن است ویژه برنامه ای همچون «رمضان کلید گنج نهان»، اذان و دعای سحر هم پخش بکنند ولی در کنارش شیطان پرستی، مصرف مشروبات الکلی و روابط نامشروع جنسی هم می گذارند تا به مخاطب خود چنین القا کنند که اینها هیچ منافاتی با عبادت شما ندارد.

به گزارش خوبان: نماز جمعه ی این هفته ی خمام روز گذشته در دومین جمعه از ماه مبارک رمضان به امامت حجت الاسلام و المسلمین عاشوری امام جمعه خمام در مسجد جامع خمام برگزار گردید.

امام جمعه خمام با اشاره به تاسیس شبکه صهیونیستی و خانمان برانداز فارسی وان در سال ۱۳۸۸، هدف این شبکه را ترویج زندگی غربی خواندند و خاطرنشان کردند: آنها با ترویج خیانت همسران به یکدیگر که در تمام دنیا باعث از هم پاشیدگی خانواده هاست و با ترویج روابط آزاد دختر و پسر که باعث غیرت زدایی جوانان و بی آبرویی والدین است، می خواهند تعصب به اعتقادات دینی و تقیدات مذهبی را (که موجب نجات انسان در دنیا و قیامت می شود) از او بگیرند. البته آنها در ماه رمضان ممکن است ویژه برنامه ای همچون «رمضان کلید گنج نهان»، اذان و دعای سحر هم پخش بکنند ولی در کنارش شیطان پرستی، مصرف مشروبات الکلی و روابط نامشروع جنسی هم می گذارند تا به مخاطب خود چنین القا کنند که اینها هیچ منافاتی با عبادت شما ندارد و یک مسلمان در عین حالی که روزه می گیرد و نماز می خواند، می تواند شراب هم بخورد و انواع فسق و فجور دیگر هم انجام بدهد.

ایشان در پایان خطبه هایشان با دیدار مقام معظم رهبری با دولتمردان اشاره کردند و گفتند: کسانی با این دولت مخالفت می کنند که تمام سعیشان در کمرنگ کردن ارزش های انقلاب و محو آن ارزش ها و حتی ضدارزش نشان دادن آنهاست. مقام معظم رهبری فرمودند:«دوره ای بر ماگذشت که اسم انقلاب و انقلابی گری به انزوا رفته بود ولی این دولت با افتخار در مجامع جهانی از این آرمان ها دفاع کرد.»

خبرنگار : معین فیامی

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. احمد عبد الله زاده
     | 2013/10/16 - 05:13
    پاسخ

    بسم الله الرحمن الرحیم
    ” جنگ نرم ”
    همه کسانی که خرد ورزانه قبل ازاین بگونه ای درجمهوری اسلامی ایران چه درزمان حضرت امام خمینی روحی له الفداء وچه درزمان حضرت آیة الله العظمی امام خامنه ای حفظه الله تعالی درجبهه های دفاع مقدس وجهاد فی سبیل الله ویا پشت جبهه ها حضورمؤثروفعال داشته وبا سیاست جنگ وجهاد آشنائی دارند وازدورو نزدیک دستی برآتش داشته اند وباصطلاح استخوانی دراین نظام خورد کرده اند میدانند که وقتی گفته می شود ” جنگ نرم ” یعنی چه .؟
    در واقع ” جنگ نرم ” یعنی دوست ودشمن نه دیگر با سلاح های معمول آتشین جنگی درجبهه ها بلکه با اسلحه زبان وقلم و درکنج خانه ها وتنها با یک دستگاه کامپیوترویا ابزارهای دیگررسانه ای هرکدام سعی میکنند دیگری را ازصحنه سیاست خارج کرده وخود جای اوقرارگیرند وجایگاهی را درنظام مقدس تصاحب کنند خواه حق باشند خواه باطال.
    این را هم همه ما میدانیم که سالها است درجمهوری اسلامی ایران افراد یا گروه هائی وابسته به غرب وجود دارند که درفتنه های متعددی مثل فتنه قتلهای زنجیره ای در سال 77 زمان دولت اصلاحات فتنه کوی دانشگاه درسال 78 زمان دولت اصلاحات فتنه تحصن مجلس شورای اسلامی وتهدید تحصن دولت اعم ازاعضای کابینه واستانداران ومعاونین مربوطه درسال 82 زمان دولت اصلاحات ویا فتنه بزرگ سال 88 که همین بزرگواران نقش آفرینی کردند و8 ماه متوالی پایتخت جمهوری اسلامی را به آتش وخون کشیدند وعاقبت هم با اهانت به حضرت اباعبد الله الحسین (ع) خباثت خود را درروزعاشورای سال 88 به اوج خود رساندند !!.
    این افراد غرب زده معلوم الحال ووابسته به ( امریکا ، انگلیس واسرائیل ) دراصل همان عوامل اصلاح طلب ومشارکتی هستند که تا کنون بارها برای براندازی نظام کوشیده ومی کوشند تا با همین ” جنگ نرم ” ولایت فقیه را ضعیف ونظام مقدس را سرنگون وساقط کنند که الحمد لله رب العالمین وبحول قوه اللهی تا کنون هر بار باهوشیاری ملت شریف ایران اسلامی ودستهای غیبی امام زمان به نحوی خنثی و فتنه آنان باطل گردیده است .
    اکنون باردیگر این گروه غرب گرای فتنه گر و تکنوکراتهای پیرامون آنان که متاسفانه گاهاً دررده هائی از نظام نفوذ مؤثری برای خود دست وپا کرده اند درپی آنند که همان فتنه های قبلی خود را برای تضعیف ولی فقیه و ساقط کردن نظام مقدسی که ثمره خون شهدای اسلام است و تا کنون از اثر خون شهدا به این مرحله رسیده است کمرهمت بسته تا آنرا به نفع غرب نابود و به اصطلاح براندازی نمایند .
    گروه دیگر گروه های مؤمن به انقلاب واسلام و پایبند به منویات و ارزشهای به دست آمده حدود 50 سال از شروع نهضت امام خمینی روحی له الفداء ازسال 1343 تاکنون میباشند که در ظل رهبری های دو مرد بزرگوار یعنی امام خمینی روحی له الفدآء و حضرت آیة الله العظمی امام خامنه ای حفظه الله تعالی تحت عنوان نیروهای انقلابی ” حزب الله ” محکم واستوارایستاده اند و اینها نیز در راستای روش و منش شهدای این 50 سال گذشته انقلاب نقش خود را به نفع انقلاب واسلام وقرآن ایفا میکنند .
    این دوگروه هرچند در50 سال گذشته ماهیت خود را بخوبی نشان داده اند و بقول حضرت آیة الله العظمی امام خامنه ای حفظه الله تعالی ریزشها ورویشهائی داشته اند لیکن همیشه بعنوان دو گروه ظالم و مظلوم دراین ” جنگ نرم ” (مورد نظر) فعال بوده و دست آویزهائی را بر اساس اعتقادات شخصی و یا گروهی خویش دنبال نموده ومیکنند .
    اکنون بسیار روشن و مبرهن است که ازیک طرف به رهبری هاشمی رفسنجانی و( آقا زاده ها ) و برادران خاتمی بعنوان افرادی دنیا دوست ، دنیا پرست واشرافی گرا وقدرت طلب و وابسته به غرب ازهروسیله ی صحیح و نا صحیحی برای رسیدن به مطامع دنیائی خود بعنوان گروه ” ظالم ” بهره میبرند وازهیچ دروغ وتهمت وافتراء وفتنه گری وفتنه انگیزی وغارتگری بیت المال مسلمین فروگزار نبوده و نیستند .
    ودر برابر آنان ” حزب الله ” به رهبری مقام عظمای ولایت حضرت آیة الله العظمی امام خامنه ای حفظه الله تعالی متشکل ازنیروهای مخلص انقلابی ومسلمان ضد غرب (امریکا ، انگلیس واسرائیل ) که آنها نیزازهیچ وصیله وراه صحیحی اعم از برگزاری مجالس دعاها ، زیارات ، مجالس مربوط به اهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام ، هیآت سینه زنی ، زنجیرزنی ، روضه خوانی وشرکت دربسیج 20 ملیونی وحرکت های خود جوشی مانند 9 دی ونهایتا اگرروزی لازم باشد جان برکف دراختیارامام ومولای خویش حضزت امام خامنه ای حفظه الله تعالی با تمام توان چون راست قامتان تاریخ ایستاده اند وبا نثارخون خود نقش آفرینی میکنند .
    آنچه که امروزحائزاهمیت است نقش خواص ونخبگان جامعه است که باید دراین ” جنگ نرم ” وجدال ظالم ومظلوم تکلیف خود را هرچه سریع ترروشن کنند که درکدام صف قرارگرفته اند .
    متاسفانه درفتنه بزرگ سال 88 نخبگان وخواص که اکثرآنان از نمایندگان ولی فقیه بودند ونان ولایت را می خوردند بجز چند نفرانگشت شمار موضع خود را آشکار نکردند و سکوت اختیار کردند و بعضاً ناخواسته با سکوت خود به صف منافقان کمک و صف ولایت را بی یار و بی پناه گذاشتند .
    ما اینک به همه نخبگان وخواص عزیز و بزرگوار در سراسر کشور مخصوصا ائمه محترم جمعه که تریبون نمازهای جمعه را در اختیار دارند اعلام میکنیم دراین ” جنگ نرم ” موضع خود را روشن کنند .
    اگرنمی خواهند بار دیگر سکوت شان علیه اسلام و قرآن و انقلاب و مسلمین نوشته شود هرچه زودتر تکلیف خود را روشن کنند .
    اکنون برای همگان روشن است که تمام فتنه ها وفتنه گریها زیر سر آقای هاشمی رفسنجانی و قاطبه خاندان فتنه گر و غزب گرای اوست و دیگران بازیچه دست آنها هستند .
    برای نخبگان وخواص جامعه بسیار ساده انگاری و بی بصیرتی است که با عقل وخرد خود این مهم را درک نکرده باشند .
    همه فتنه های پیشین ازاطاق فکر آقای هاشمی رفسنجانی و فرزندانش علیه نظام وولی فقیه صادر گردیده است حالا که شورای نگهبان قانون اساسی هم ایشان را رد صلاحیت کرده است که بهانه خوبی برای عقده گشائی اوفراهم است .
    همانگونه که فریب کاری بداست فریب خوردن هم بداست بزرگان و بزرگواران نخبه و خواص جامعه انشاالله با بصیرتی عالمانه و حکیمانه باید مواظب خود باشند فریب فتنه گران را نخورند تا درصف حق قرارگیرند .
    امروزهیچ بهانه ای برای شناخت راه حق وباطل وجود ندارد زمان ، زمان امتحان بزرگ است یا انتخاب راه خدا وآخرت جوئی ومبارزه در راه فضیلت تا پای جان که حسین (ع) به ما آموخته است و یا راه شیطان و دنیا دوستی و دنیا پرستی و ذلت و عاقبت خود را خراب کردن ؟؟!!
    ( امام خمینی روحی له الفداء میفرمایند اگرمیخواهید کشورتان آسیب نبیند پشتیبان ولی فقیه تان باشید )
    ضمناً ما خاندان و فرزندان و نوادگان حضرت امام خمینی روحی له الفداء را نصیحت میکنیم که دست از مسیر و دوستی با فتنه گران برداشته وراه حقیقی پدر را دنبال فرمایند که ملت شریف ایران اسلامی آنان را به لحاظ نسبت به حضرت امام خمینی روحی له الفداء خیلی دوست میدارند ولی باید این راهم بدانند که هیچ کس وهیچ چیز برای ملت شریف ایران اسلامی عزیزتر ازاسلام ناب محمدی وولی فقیه زمان نیست و با هر کس که بخواهد با اسلام ناب و ولی فقیه زمان برخورد کند ، برخورد خواهند کرد
    عبد الله زاده
    ****************
    شبکه بی بی سی فارسی
    ازقول آیت الله سید محمد خامنه ای برادر بزرگ امام خامنه ای نقل می کند
    آیةالله هاشمی رفسنجانی بهترین فرد برای توطئه امریکا علیه نظام است
    به نقل از 598 کیهان
    : نیک آهنگ‌کوثر : دوست قدیمی مهدی هاشمی می‌گوید وی درصدد ارتباط با وزارت خزانه‌داری آمریکا و افزایش تحریم‌ها علیه ایران بود. تماس تلفنی 13 اکتبر 2010 مهدی هاشمی بهرمانی پسر آیةالله هاشمی رفسنجانی با سردبیر خودنویس [کوثر] طولانی نبود، اما مفهومش سنگین بود.
    مهدی هاشمی به سردبیر خودنویس پیشنهاد کرد که با افرادی در «وزارت خزانه‌داری» امریکا در تماس باشد و برای افزایش تحریم‌ها علیه ایران تلاش کن .

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads