کد خبر: 30059 - تاریخ: جمعه، 12 جولای 2013 - 12:15

اختصاصی خوبان خبر/ امیدواریم خمام تا پایان این دولت شهرستان شود؛

کوچکی نژاد: همه ی تلاش ما در انتخابات شواری شهر رشت این است که حقی از مردم ضایع نشود.

پرونده شورای شهر رشت از دید هیئت عالی نظارت استان گیلان تقریبا بسته شده است و ما الان منتظر نظر تهران هستیم.

به گزارش خوبان : جبار کوچکی نژاد در حاشیه بازدید از شهر خمام در مصاحبه با خبرنگار ما در خصوص آخرین وضعیت شهرستان شدن بخش خمام گفت:
از بین بخش های شهرستان رشت ، بخش های خمام و سنگر شانس بیشتری برای شهرستان شدن دارند و از بین این دو خمام در مرتبه ی جلوتری است. چون مردم خمام پیگیری بیشتری در این زمینه دارند و الان پرونده شهرستان شدن بخش خمام در هیئت دولت در جریان است و امیدواریم که تا قبل از پایان عمر دولت دهم، این امر محقق گردد.

از بین دهستان های شهرستان رشت نیز، دهستان های چوکام، زیباکنار و سراوان شانس بیشتری برای تبدیل شدن به شهر دارند.

نماینده مردم رشت در خصوص وضعیت بازشماری آرا و تغییرات به وجود آمده در آرا کاندیداهای شورای شهر رشت گفت: من صبح روز چهارشنبه مصاحبه ای را با یک خبرگزاری انجام دادم، و مطالب دیگری را که برخی سایت ها به من نسبت داده اند را در همین جا تکذیب می کنم.

کوچکی نژاد نماینده رشت

پرونده شورای شهر رشت از دید هیئت عالی نظارت استان گیلان تقریبا بسته شده است و ما الان منتظر نظر تهران هستیم. در بازشماری آرا، آرا تعدادی از نامزدها جابه جا شد. یعنی از اصلی به علی البدل و بالعکس تبدیل شد. در خود علی البدل ها هم ، برخی آرا جابه جا شدند.. در برخی از موارد، تغییرات حتی تا 150 رای هم بود.

احتمال می دهیم که بازشماری ادامه یابد و جابه جایی های دیگری را نیز شاهد باشیم. به همین دلیل به تهران درخواست دادیم تا بازشماری ها را در 50 درصد صندوق ها انجام دهیم.همه ی تلاش ما این است که حقی از مردم ضایع نشود. ما معتقدیم حتی رای یک شهروند رشتی به یک نامزد انتخاباتی هم نباید ضایع شود.

متاسفانه گلایه ای که از فرمانداری رشت داریم این بوده که فرمانداری چند صندوق را بدون اطلاع باز کرده . البته ما تذکرات لازم را به صورت کتبی به رئیس ستاد انتخابات استان دادیم و طی آن به آن ها گفتیم که باید صندوق هایی که هیئت عالی نظارت گفته را باز کنند نه صندوق هایی که مورد نظر فرمانداری یا دیگران هست.

 

 

انتهای پیام/

نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads