کد خبر: 28480 - تاریخ: شنبه، 22 ژوئن 2013 - 10:25

مدافع داماش:

هفته‌ پایانی فصل گذشته نقطه عطف داماش بود

خوبان خبر: مدافع تیم فوتبال داماش گیلان با بیان اینکه جایگاه داماش در نزد هوادارانش فراتر از یک تیم فوتبال است، گفت: هفته‌های‌ پایانی فصل گذشته نقطه عطف داماش بود.

به گزارش خوبان، مرتضی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت درباره عملکرد داماش در فصل گذشته لیگ برتر، اظهار کرد: سال گذشته فصل پر فراز و نشیبی را سپری کردیم.

وی افزود: تغییر و تحولات مدیریتی و سر مربیان داماش موجب شد تا تیم همواره فراز و نشیب داشته باشد.

این بازیکن داماش، افزود: در شش هفته پایانی و زمانی که به لحاظ مدیریتی در اوج نابسامانی قرار داشتیم بازیکنان و کادر فنی به این نتیجه رسیدیم که نباید به مسایل مدیریتی و مالی تکیه کنیم و همه باید برای موفقیت داماش همدل شویم.

وی با بیان اینکه تنها دغدغه کادر فنی و بازیکنان داماش دفاع از اعتبار فوتبال این تیم بود، اذعان کرد: با تمام وجود در شش هفته پایانی برای حفظ داماش در لیگ برتر جنگیدیم.

ابراهیمی، بازی‌های هفته‌های پایانی داماش را نقطه عطف عملکرد این تیم در فصل گذشته دانست و تصریح کرد: در اوج مشکلات به مصاف حریفان رفتیم و نتایج خوبی گرفتیم.

وی افزود: بردهای دو هفته پایانی در برابر سپاهان و استقلال که تضمین کننده بقای داماش بود برای بنده حلاوت و شیرینی ویژه‌ای داشت.

مدافع داماش با اشاره به اینکه فصل خوبی را در داماش سپری کردم، افزود: می‌توانم آن را با سالی که در استقلال و سایپا قهرمان لیگ برتر شدم، مقایسه کنم.

وی به تغییرات انجام شده در فضای فوتبالی رشت اشاره کرد و یادآور شد: فصل قبل پس از چند سال دوری دوباره به فوتبال رشت برگشتم اما به جرأت می‌توانم بگویم که در فصل اخیر در اینجا فضای نو و تازه‌ای را تجربه کردم که نشان می‌دهد که بسیاری از مسایل و حتی آدم‌ها عوض شده‌اند.

ابراهیمی این تغییرات را بسیار مثبت خواند و تصریح کرد: این تغییرات به داماش کمک زیادی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون داماش به نمادی برای مردم این شهر و استان تبدیل شده و فراتر از یک تیم فوتبالی صرف است.

مدافع داماش درباره جدایی علیرضا جهانبخش و حسین ابراهیمی از جمع مردان داماش، تصریح کرد: جهانبخش با پیشنهادی خوب راهی هلند شد و این انتقال می‌تواند به پیشرفت فوتبالی او کمک زیادی کند.

وی اضافه کرد: حسین ابراهیمی نیز سال گذشته برای داماش تلاش زیادی کرد و لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد و پذیرفتن پیشنهاد تیم نفت از جانب وی یک تصمیم عادی برای هر بازیکن حرفه‌ای است.

ابراهیمی برای فصل آینده داماش روزهای خوبی را آرزو کرد.

انتهای پیام/81


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads