کد خبر: 26901 - تاریخ: شنبه، 1 ژوئن 2013 - 10:11

رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در گیلان:

محسن رضایی دوشنبه به گیلان می آید

خوبان خبر: رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در گیلان از سفر تبلیغاتی این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به این استان در روز 13 خرداد جاری خبر داد.

به گزارش خوبان، فیض‌الله حسینی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به سفر رضایی به گیلان اظهار کرد: رضایی برای چهارمین بار به گیلان سفر می‌کند و دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود را برای اداره کشور با مردم گیلان در میان می‌گذارد.

وی ادامه داد: محسن رضایی در این سفر که به صورت زمینی از مازندران انجام می‌شود در جمع مردم شهرهای رودسر، املش و لنگرود حضور می‌یابد و سخنرانی می‌کند.

رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در گیلان خاطرنشان کرد: رضایی در عصر روز دوشنبه 13 خرداد جاری با حضور در اجتماع بزرگ حامیان و مردم شهر رشت سخنرانی دارد و دیدگاه‌های خود را برای اداره کشور اعلام می‌کند.

وی یادآور شد: محسن رضایی با تجربه حضور در عرصه‌های مختلف مدیریتی کشور از دفاع مقدس تا مجمع تشخیص مصلحت نظام و همچنین داشتن تخصص در رشته دکترای اقتصاد، مهم‌ترین راه حل برای اداره کشور و برون‌رفت از مشکلات آن را توجه به اقتصاد و معیشت مردم و مدیریت صحیح و علمی در این زمینه می‌داند.

حسینی اذعان کرد: رضایی در جمع کاندیداهای موجود ریاست جمهوری تنها کسی است که در زمینه اقتصاد دارای تخصص و نگاه خاصی برای مدیریت کشور بوده و در این زمینه برنامه‌های زیربنایی را تدوین کرده که می‌تواند موجب نجات کشور از بحران‌ها و چالش‌های پیش رو شود.

وی رضایی را طبیب حاذقی برای اقتصاد بیمار کشور معرفی کرد.

مکان دیدار عمومی رضایی با مردم گیلان هنوز مشخص نشده و متعاقباً اعلام می‌شود.

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads