کد خبر: 25595 - تاریخ: پنج‌شنبه، 16 می 2013 - 00:15

27 اردیبهشت

قالیباف به گیلان سفر می‌کند

خوبان خبر: رئیس ستاد مستقل جوانان قالیباف در گیلان گفت: محمدباقر قالیباف 27 اردیبهشت جاری به گیلان سفر می‌کند.

به گزارش خوبان به نقل از فارس، مجتبی عباداللهی بعد از ظهر امروز در نشست شورای مرکزی ستاد مستقل جوانان قالیباف در گیلان با اشاره به سفر یک‌روزه قالیباف به این استان، اظهار کرد: در این سفر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری و عضو ائتلاف پیشرفت در اجتماع مردم گیلان در رشت سخنرانی می‌کند.

وی افزود: قالیباف با دعوت جمعی از نخبگان جوان و فرهیختگان گیلان به این استان سفر می‌کند و این نخستین سفر رسمی قالیباف در چند سال گذشته به گیلان است.

رئیس ستاد مستقل جوانان قالیباف در گیلان با اشاره به وظیفه مردم برای تحقق حماسه سیاسی، گفت: مردم بصیر ایران اسلامی بار دیگر با حضور حماسی خود دشمنان انقلاب اسلامی را مأیوس می‌کنند.

وی ادامه داد: مردم با خلق حماسه سیاسی و شرکت منسجم در انتخابات برای دشمنان یأس و ناامیدی و برای دوستان انقلاب اسلامی امیدواری را به ارمغان می‌آورند.

عباداللهی با بیان اینکه صحنه انتخابات با سرعت در حال تغییر است، یادآور شد: تلاش ما برای پیروزی کاندیدای اصولگرا در انتخابات ریاست جمهوری ادامه دارد.

وی تصریح کرد: در انتخابات ریاست جمهوری ابتدا مشارکت مردمی اهمیت دارد و پس از آن انتخاب اصلح، زیرا موضوع اداره یک کشور کار راحتی نیست و در این زمینه مقام معظم رهبری توصیه‌ها و تذکرات لازم را داده‌اند و بیانات معظم‌له فصل‌الخطاب است.

رئیس ستاد مستقل جوانان قالیباف در گیلان با اشاره به اینکه گیلانی‌ها همواره بیشترین حضور را در انتخابات‌های مختلف داشته‌اند، خاطرنشان کرد: گیلان از استان‌های پیشرو در میزان مشارکت در انتخابات است.

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. نام شما...
     | 2013/05/16 - 01:22
    پاسخ

    سفر بی جهتی است.چه خوب بود به جای این خرجهای بی فایده صرف مستمندان کند چون همه باد هوا می شود ,حیف است. لااقل با آن کار هم اجر دنیویی می برد هم اخروی

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads