کد خبر: 25527 - تاریخ: چهارشنبه، 15 می 2013 - 11:41

آقای احمدی‌نژاد قول داده بودید تا 9 صبح 12 مرداد مرخصی نروید

خوبان خبر: محمود احمدی‌نژاد در حالی اقدام غیرقانونی خود در حمایت و همراهی مشایی در ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری را با «مرخصی» توجیه می‌کند، که تاکنون بارها به مردم قول داده بود «تا ساعت 9 صبح 12 مرداد» بی‌وقفه به خدمت به مردم ادامه خواهد داد.

به گزارش خوبان به نقل از مشرق: محمود احمدی‌نژاد در حالی اقدام غیرقانونی خود در حمایت و همراهی مشایی در ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری را با «مرخصی» توجیه می‌کند، که تاکنون بارها به مردم قول داده بود «تا ساعت 9 صبح 12 مرداد» بی‌وقفه به خدمت به مردم ادامه خواهد داد.

به عنوان مثال، احمدی‌نژاد يکشنبه 29 بهمن 1391 در نشست استانداران گفت: «توان دولت در تحمل فشارها و بدخواهي ها زياد است و اين دولت تا روز آخر خدمت خود و تا ساعت 9 صبح 12 مرداد سال 92 كه براي تنفيذ رياست جمهوري جديد برويم همانند ساعت 10 صبح روزي كه حكم بنده تنفيذ شد، كار خواهد كرد؛ چرا كه اين خدمتگزاري فرصت مناسبي است كه نبايد اجازه دهيم از دست برود.»

شنبه 24 فروردين 1392 احمدي‌نژاد این سخن را بار دیگر تکرار کرد و این بار در جمع مسئولان وزارت صنعت، با اشاره به اينكه برخي اظهارنظرها از سوي عده‌اي افراد  مبني بر اينكه دولت‌ها در ماه‌هاي پاياني عمر خود سست شده، گفت: «ثانيه اول و آخر خدمت به مردم با هم هيچ فرقي ندارند و بايد با همان عشق و اميد روز اول تا لحظه پايان به مردم خدمت كرد و همانطور كه قبلاً‌ نيز گفته‌ام تا ساعت 9 صبح 12 مرداد كه قرار است كار را به خدمتگزاري ديگر تحويل دهم با همان شتاب گذشته كار خواهم كرد.»

چهارشنبه 18 ارديبهشت 1392 احمدي‌نژاد در جریان سفر استانی به مازندران بار دیگر بر خدمت بی‌وقفه به مردم سخن گفت و اظهار داشت: «اين دولت تا روز 12 مرداد مسئوليت دارد و احمدي‌نژاد با افتخار تا ساعت 9 صبح 12 مرداد در خدمت مردم خواهد بود و با همان سرعت اول کارها را ادامه خواهد داد.»

اما به رغم این اظهار نظرها، روز شنبه شاهد بودیم که رئیس‌جمهور کشور برای همراهی با یار پرحاشیه اش در هنگام ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری، از شان ریاست جمهوری خرج کرد و وقت خدمت به ملت را صرف خدمت به مشایی کرد.

اگرچه شورای نگهبان این اقدام رئیس‌جمهور را خلاف قانون و جرم اعلام کرد، اما حتی اگر دولتی‌ها برای این اقدام، بتوانند کلاه شرعی هم ببافند، نمی‌توانند تناقض این اقدام با تعهدات پیشین احمدی‌نژاد به مردم را لاپوشانی کنند.

علاوه بر این، گویا احمدی‌نژاد، توصیه‌های رهبر معظم انقلاب به دولت را فراموش کرده است. رهبر معظم انقلاب، سال گذشته در دیدار هیئت دولت با ایشان، فرمودند: «من كاملاً يادم هست كه در جلسه‌‌اى كه در اولين مناسبت هفته‌‌ى دولت با همين دوستانى كه اغلبشان حضور دارند، داشتيم، عرض كرديم كه فرصتها مثل برق و باد ميگذرد. حالا هم ملاحظه ميكنيد كه از اين فرصت طولانى و خوب، عمده‌‌اش گذشت؛ يك سالش باقى است. البته يك سال هم فرصت بزرگى است. نبايد تصور كرد كه ما در اين يك سالى كه باقى مانده، چه كار ميتوانيم بكنيم؛ نه، در همين يك سال كارهاى بسيار زياد و بسيار مهمى ميتوانيد انجام دهيد.

اين سال آخر دولت شما، سال مهمى هم هست؛ هم از جهت شرائط بين‌‌المللى و شرائطى كه وجود دارد، سال بسيار مهمى است – يعنى شما در حال مواجهه با زورآزمائى قدرتهاى مستكبر هستيد كه دارند همه‌‌ى توانشان را خرج ميكنند، شايد بتوانند شما را به عقب‌‌نشينى و قبول شكست وادار كنند؛ شما هم بايد از همه‌‌ى توانتان استفاده كنيد تا بتوانيد اين توهّم باطل ذهن دشمن را به هم بزنيد – هم از جهت آخرين بودن.

در واقع شما در سال آخر ميخواهيد اين كتاب طولانى و پر حجم خدمات دولت را شيرازه‌‌بندى كنيد و آماده كنيد و تحويل بدهيد. يعنى بايد واقعاً امسال كار اگر نگوئيم جدى‌‌تر از هميشه باشد، بلاشك بايد در اين سال آخر هيچگونه كوتاهى و سستى‌‌اى در كار نباشد.»

 

انتهای پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads