کد خبر: 24124 - تاریخ: سه‌شنبه، 30 آوریل 2013 - 10:17

برگزاری مسابقات کشتی نونهالان استان گیلان در خمام / جلسه تبادل نظر مسئولین کشتی خمام با بخشدار

مسابقات کشتی نونهالان استان گیلان روزهای 15، 16 و17 اردیبهشت ماه در سالن ورزشی شهدای خمام توسط هیئت کشتی خمام برگزار می گردد.

به گزارش خوبان: مسابقات کشتی نونهالان استان گیلان روزهای 15، 16 و17 اردیبهشت ماه در سالن ورزشی شهدای خمام توسط هیئت کشتی خمام برگزار می گردد.

به همین منظور روز یکشنبه(1392/2/8) هدایتی رئیس هیئت کشتی استان، احمدی رئیس اداره ورزش و جوانان خمام، مهیار صفری سرپرست هیئت کشتی خمام، حسین فتاحی مسئول بسیج ورزشکاران خمام و اولادی وطن عضو هیئت اجرایی مسابقات با حضور در بخشداری خمام در دیدار با بخشدار خمام در خصوص چگونگی برگزاری هر چه بهتر این مسابقات به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در ابتدای این دیدار مهیار صفری گزارشی از چگونگی برگزاری مسابقات نونهالان استان ارائه نمود . هم چنین در ادامه وی پیشنهاد داد که نام این مسابقات به نام مسابقات یادواره شهدای خمام نامگذاری گردد.

کشتی

در ادامه مهندس استقامتی بخشدار خمام ضمن تاکید بر برگزاری هر چه بهتر این مسابقات در خصوص تامین هزینه های برگزاری این مسابقات قول مساعد داد.
در بخش دیگری از جلسه هدایتی رئیس هیئت کشتی استان نیز با اظهار این مطلب که کشتی خمام در حال پیشرفت است گفت: امید است که میزبانی این مسابقات منجر به رشد این ورزش در خمام شود.
در انتهای جلسه مقرر گردید هزینه داوری این مسابقات از سوی بخشداری تامین گردد.
همچنین مقرر گردید هماهنگی های لازم با هلال احمر، نیروی انتظامی و همچنین تامین پزشک این مسابقات با هماهنگی بخشداری خمام صورت گیرد.

انتهای پیام/

 

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads