کد خبر: 237639 - تاریخ: شنبه، 30 مارس 2024 - 10:07

راز قتل پیرمرد لاهیجانی پس از سه سال برملا شد

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از برملا شدن راز پرونده مفقودی پیرمرد ۸۳ ساله و قتل او خبر داد و گفت: در این خصوص هشت نفر دستگیر شدند.

 به گزارش خوبان خبر ؛ سرهنگ حمید محمدی، اظهار داشت: در تیر ماه سال ۱۳۹۹ خانواده پیرمردی ۸۳ ساله با مراجعه به پلیس اعلام کردند که این فرد به دلایل نامشخصی مفقود شده است که با اقدامات صورت گرفته در این خصوص نشانه‌ای از این مرد به دست نیامد.

وی عنوان کرد: به مشکوک شدن کارآگاهان پلیس آگاهی به برخی جزئیات این پرونده و با توجه به اینکه فرد مفقود شده متمول بوده است، احتمال هرگونه جرم و جنایتی در این پرونده متصور دانستند و در روند رسیدگی به این موضوع مشخص شد که یک قطعه زمین به ارزش ۲ هزار میلیارد ریال در همان ایام از فرد مورد نظر به خانمی ۲۵ ساله با کمک ۲ مرد ۴۳ و ۴۴ ساله دیگر منتقل شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با بیان اینکه پس از شناسایی این افراد و اقدامات فنی و تحقیقات انجام شده سرانجام متهمان پرده از راز یک جنایت برداشته و اعلام کردند، پیرمرد را در سال ۹۹ با هدف تصرف زمینش با خوراندن بیش از حد قرص‌های آرام‌بخش به قتل رسانده‌اند.

این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه با اعتراف متهمان، پنج همدست دیگر آنان نیز دستگیر و جسد متوفی نیز داخل حیاط یک منزل ویلایی در شهرستان لنگرود کشف شد، خاطرنشان کرد: افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

منبع:  پایگاه خبری پلیس گیلان

انتهای پیام

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads