کد خبر: 237625 - تاریخ: پنج‌شنبه، 28 مارس 2024 - 23:28

رییس پلیس راهور خمام خبرداد ؛

عزم جدی پلیس در برخورد با خودروهای حادثه‌ساز

رییس پلیس راهور خمام از برخورد جدی با تخلفات حادثه ساز در طرح انتظامی ترافیکی نوروز خبر داد.

به گزارش خوبان خبر ؛ رییس پلیس راهور خمام از برخورد جدی با تخلفات حادثه ساز در طرح انتظامی ترافیکی نوروز خبر داد.

سروان “علی آمیان اظهار کرد: پلیس با رانندگان پرخطری که امنیت و آسایش شهروندان را به مخاطره می اندازند، علاوه بر اعمال قانون و ثبت نمرات منفی در سوابق گواهینامه راننده، وسیله نقلیه را به توقفگاه دلالت می دهند. 

وی با اشاره به افزایش تردد در معابر درون شهری شهرستان خمام اضافه کرد: بحمدالله با تلاش شبانه روزی همکاران بنده و همکاری رانندگان محترم طی این مدت خوشبختانه تصادفات منجر به فوت ۱۰۰درصد کاهش داشته است.

سروان علی آمیان اظهار داشت: این طرح به طور مستمر و به صورت شبانه روزی در طول ایام نوروز اجرا خواهد شد و با تخلفات حادثه ساز اعم از سرعت و سبقت غیرمجاز، حرکات مارپیچ و استفاده از تلفن همراه. برخورد جدی خواهد شد.

رییس پلیس راهور خمام  : نظارت بر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان با هدف ایجاد امنیت ترافیکی است ،اضافه کرد: تیم‌های پلیس مستقر در میادین، تیم‌های موتور سوار و خودرویی پلیس به صورت محسوس و نامحسوس و سامانه های هوشمند منصوبه در معابر انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هدف پلیس ایجاد بستری ایمن برای سفرهای نوروزی شهروندان بوده و سلامتی هموطنان قابل مماشات نخواهد بود ، افزود: در راستا طرح توقیف ساعتی به منظور توسعه انضباط ترافیکی، ارتقای ایمنی تردد و پیشگیری از رفتارهای پرخطر رانندگی، کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن در دستور کار پلیس راهور می باشد.

به گفته رییس پلیس راهور خمام، امیدواریم با رعایت دقیق قوانین و مقررات رانندگی از سوی رانندگان شاهد انضباط ترافیکی. کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن در معابر درونشهری استان باشیم.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads