کد خبر: 237555 - تاریخ: یکشنبه، 24 مارس 2024 - 09:22

گیلان دوباره بارانی می‌شود

کارشناس هواشناسی گیلان با اشاره به صدور هشدار سطح زرد مبنی بر فعالیت سامانه بارشی در این استان گفت: این سامانه بارشی از عصر فردا (یکشنبه) در گیلان فعال شده و تا دوشنبه ادامه می‌یابد.

به گزارش خوبان خبر ؛ علاءالدین حسینی اظهار کرد: در این مدت بارندگی گاهی رگباری و شدید همراه با وزش باد در برخی مناطق شدید، مه‌آلودگی، رعد و برق و احتمال تکرگ، کاهش نسبی دما به طور متوسط سه تا پنج درجه سلسیوس در مناطق مختلف استان پیش‌بینی شده‌است.

وی از مسافران و هم استانی‌ها خواست تا در مدت فعالیت این سامانه بارشی از توقف، استقرار و برپایی چادرهای مسافرتی در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کرده و در ترددهای جاده‌ای احتیاط کنند.

کارشناس هواشناسی گیلان بیان کرد: با خروج این سامانه بارشی از استان از اواخر وقت دوشنبه برای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری ضمن کاهش ابر و افزایش محسوس دما، وزش بادگرم به ویژه در دامنه‌ها و ارتفاعات گاهی شدید تا خیلی شدید پیش‌بینی شده‌است.

وی عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته حیران با پنج درجه سلسیوس کمترین و بره سر رودبار با ۲۰ درجه بیشترین دما را به خود اختصاص داده‌اند.

کارشناس هواشناسی گیلان بیان کرد: دریا نیز تا دوشنبه هفته جاری با ارتفاع موج ۱۰ تا ۷۰ سانتی متر در برخی از ساعات با احتیاط مناسب است.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads