کد خبر: 237282 - تاریخ: شنبه، 9 مارس 2024 - 13:28

یادداشت شهردار ادوار اول و دوم /

مشخص‌نیست چه تغییر محسوسی پس‌از شهرستان‌شدن خمام صورت‌پذیرفته است

احمد پارسایی با بیان اینکه باید به‌جای توجه به مرکز شهر، خدمات‌رسانی متوازنی به کل محدوده شهری ارائه شود، افزود: مگر قرار است شهر کوچک بماند؟ نباید شهری با این‌جمعیت بزرگ شود؟

به گزارش خوبان خبر ؛ شهردار ادوار اول و دوم شورای اسلامی شهر خمام با بیان اینکه خمام چندین‌سال است که به شهرستان تبدیل‌شده اما مشخص‌نیست چه تغییر محسوسی در آن صورت‌پذیرفته، عنوان کرد: مسوولان به‌غیر از تخریب پیاده‌رو و موزاییک‌کاری، چه اقداماتی انجام داده، یا چند خیابان جدید بازگشایی شده است؟

احمد پارسایی در یادداشتی تحت عنوان «درد دل یک پیرمرد ۸۰ ساله»، نوشت: در مرکز شهر خمام یک میدان قرار دارد که در گذشته به آن میدان ششم بهمن و سپس میدان آزادی می‌گفتند. این‌میدان حالا به‌نام میدان نماز نامگذاری شده و چندین‌بار مورد تخریب و بازسازی قرار گرفته، که این‌تخریب و بازسازی هزینه‌های زیادی را دربر داشته است.

وی با بیان اینکه باید به‌جای توجه به مرکز شهر، خدمات‌رسانی متوازنی به کل محدوده شهری ارائه شود، افزود: مگر قرار است شهر کوچک بماند؟ نباید شهری با این‌جمعیت بزرگ شود؟ چرا کسی به فکر این‌مساله نیست؟

به گفته‌ی پارسایی، در طرح هادی مربوط به دوره بخش‌بودن خمام چندین‌خیابان ۳۰، ۱۸، ۱۴ و ۱۲ متری در نقشه دیده میشد، اما در نقشه جدید این‌خیابان‌ها به ۱۸، ۱۲ و ۱۰ متری تغییر یافته‌اند.
شهردار سابق خمام با اشاره به فاقد بیمارستان‌بودن خمام و همچنین کلنگ‌زنی یک بیمارستان خصوصی در سال‌های قبل با حضور معاون وقت امور عمرانی استانداری گیلان، یادآور شد: در آن‌زمان به‌خاطر دارم که اقدامات عمرانی آغاز شده، برای آن هزینه‌هایی گردیده بود و حتی از آن عکس و گزارش تهیه شده‌بود، اما مشخص‌نیست به چه سرنوشتی دچار گردیده و چه کسانی باید پیگیر این‌موضوع می‌شدند.

منبع: خمام نیوز

انتهای پیام

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads