کد خبر: 237209 - تاریخ: یکشنبه، 3 مارس 2024 - 14:19

تعهد اشتغال ۹۵ درصدی حوزه کشاورزی در گیلان

به گفته رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان تعهد اشتغال گیلان در بخش کشاورزی در سال جاری یک‌هزار و ۸۰۰ نفر بوده که تاکنون ۹۵ درصد اشتغال در این بخش محقق شده است.

به گزارش خوبان خبر، صالح محمدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات این اداره‌کل با بیان اینکه دولت اهتمام ویژه‌ای به ایجاد اشتغال در کشور دارد، اظهار کرد: تعهد اشتغال گیلان در بخش کشاورزی در سال جاری یک‌هزار و ۸۰۰ نفر بوده که تاکنون ۹۵ درصد اشتغال در این بخش محقق شده است. 

وی با تاکید بر لزوم به اعطای تسهیلات تبصره ۱۸ در گیلان توسط سازمان جهاد کشاورزی گفت: حمایت از مشاغل خانگی و اعطای تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون به واحد‌های تولیدی بخش کشاورزی، نقش قابل توجهی در تثبیت و تحقق اشتغال در استان دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان، بیشترین میزان اشتغال ایجاد شده حوزه کشاورزی گیلان را در بخش صنایع تبدیلی و مکانیزاسیون کشاورزی دانست و بیان کرد: تعهد این سازمان پارسال اشتغال ۲ هزار و ۵۱۳ نفر بوده که جهاد کشاورزی گیلان توانست ۷۵ درصد را محقق کند. محمدی با بیان اینکه ایجاد اشتغال درآمدزایی از مولفه‌های توسعه بخش کشاورزی است و افزود: تاکنون شهرستان‌های رشت، رودسر، صومعه‌سرا و لاهیجان بیشترین میزان اشتغال بخش کشاورزی را داشته است. پایان پیام/

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads