کد خبر: 237010 - تاریخ: دوشنبه، 26 فوریه 2024 - 12:42

آمادگی شهرداری خمام و چوکام برای بارش احتمالی برف

سرپرست شهرداری خمام درباره آمادگی شهرداری برای خدمات رسانی در پی بارش برف به خبرنگار،خوبان خبر گفت: تمهیدات لازم برای استقرار نیروها و ماشین آلات در سطح شهر اتخاذ شده تا در صورت بارش برف خدمات رسانی لازم برای برف روبی معابر انجام شود.

به گزارش خوبان خبر ؛ سرپرست شهرداری خمام  درباره آمادگی شهرداری برای خدمات رسانی در پی بارش برف به خبرنگار،خوبان خبر، گفت: تمهیدات لازم برای استقرار نیروها و ماشین آلات  در سطح شهر اتخاذ شده تا در صورت بارش برف خدمات رسانی لازم برای برف روبی معابر انجام شود.

علیرضا پورهادی با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده مبنی بر احتمال بارش نزولات آسمانی به صورت برف در ساعات پیش رو، تمامی نیروها و تجهیزات شهرداری  در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند تا بتوانیم حداکثر خدمات مورد نیاز را به شهروندان ارائه دهیم، افزود: برنامه ریزی های لازم برای بهره‌مندی از ماشین آلات بخش خصوصی در صورت بارش برف صورت گرفته است.

شهردار چوکام با اشاره با آمادگی مدیریت شهری برای آغاز بارش برف در شهر، اظهار کرد:  هم اکنون آمادگی کامل شهرداری اندیشه برای مواجهه با بارش برف احتمالی در دستور کار قرار گرفته است.

حمیدرضا صراف زاده با بیان اینکه و این آمادگی را داریم که در صورت بارش برف خدمات رسانی لازم را داشته باشیم ، افزود: در صورت بارش احتمالی از تجهیزات بخش خصوص بهره خواهیم برد.

انتهای پیام/۱۲۳۵۵

 

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads