کد خبر: 236349 - تاریخ: شنبه، 3 فوریه 2024 - 20:25

ظهر امروز صورت گرفت ؛

افتتاح پروژه های برق رسانی در خمام

همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر صبح امروز با حضور مسؤولان خمام پروژه های برقرسانی در سطح شهر ستان خمام به بهره برداری رسید.

به گزارش خوبان خبر ؛ همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر صبح امروز با حضور مسؤولان خمام پروژه های برقرسانی در سطح شهر ستان خمام به بهره برداری رسید.

مدیر امور توزیع برق خمام در حاشیه افتتاح پروژه های برقرسانی درگفتگو با خبرنگار خوبان خبر ، اظهار داشت: ۱۲ ردیف پروژه شامل ۹۳ ریز پروژه مجموعا با اعتباری بالغ بر ۱۱۱ میلیارد ریال امروز به بهره برداری رسید.

آرش واقف با اشاره به اینکه خط فشار متوسط و نصب ترانس، پروژه هوشمندسازی، کاهش تلفات، رویت پذیری و کنترل پذیری، تبدیل سیم به کابل خودنگهدار افتتاح شد ، تصریح کرد : افزایش قدرت و اصلاح شبکه برقرسانی، تامین برق تک خانوارهای روستایی و شهری، پروژه های مقاوم سازی و تاب آوری در قالب طرح های جهادی بصورت تجمیعی در روستای مرزدشت از توابع بخش مرکزی خمام مورد بهره برداری قرار گرفت . 

وی با بیان  اینکه۴۱ کیلومتر پروژه تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در قالب ۲۲ پروژه در ۲۳ روستا و دو شهر با اعتباری بالغ بر ۲۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی، نفت و گاز، عوارض برق، طرح تملک و سرمایه داخلی تامین و در دست اجرا می باشد،افزود: ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای تبدیل چراغهای گازی به چراغهای LED در معابر اصلی و حادثه خیز نیز جذب شده و در حال برنامه ریزی است.

 

انتهای پیام


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads