کد خبر: 234740 - تاریخ: جمعه، 1 دسامبر 2023 - 23:09

معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور؛

تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام ضرورت دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان بر لزوم تکمیل مرکز در حال احداث کانون پرورش فکری شهرستان خمام تاکید کرد.

به گزارش خوان خبر ؛ محمد جلایی روز گذشته در دیدار با معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور اظهار کرد: فرصت‌سازی برای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی گیلان، بسترسازی جهت افزایش گستره فعالیت‌ها و کیفیت بخشی به برنامه‌های کانون پرورش فکری استان انجام گرفته است.

معاون استانداری گیلان بر لزوم تکمیل مرکز در حال احداث کانون پرورش فکری شهرستان خمام و اهمیت راه‌اندازی این مجموعه فرهنگی اضافه کرد: در این مسیر، حرکت‌های سازنده‌ای صورت گرفته و با بر طرف سازی موانع اداری و مالی، در صدد هستیم تا امکان بهره برداری از این مجموعه فراهم شود.

وی به برنامه‌ریزی برای نشست مسؤولان کانون پرورش فکری، برنامه و بودجه، مسکن و شهرسازی استان، فرماندار شهرستان خمام و پیمانکار این طرح طی هفته آتی اشاره و این مهم را مقدمه‌ای برای نیل به این هدف عنوان‌کرد و گفت: حمایت از اختصاص بودجه برای تعمیر و تجهیز مراکز فرهنگی هنری کانون مورد تاکید قرار دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور به تشریح اولویت‌های این نهاد در جهت گشایش، تعمیر و تجهیز مراکز فرهنگی هنری کانون استان و پروژه کانون خمام پرداخت و گفت: معطل ماندن این طرح ارزشمند فرهنگی، محروم‌سازی جامعه از مواهب این کانون بوده و ضرورت دارد برای تکمیل این طرح، اقدام مقتضی صورت گیرد.

وی با ضروری ارزیابی‌کردن تحویل موقت این طرح عمرانی به کانون گفت: این امر نقش‌به‌سزایی در پیشگیری از هدر رفت بودجه بیت‌المال دارد.

به گزارش خوبان خبر ؛ پروژه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خمام قرار بود در سال ۹۷ به بهره برداری برسد

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads