کد خبر: 234695 - تاریخ: چهارشنبه، 29 نوامبر 2023 - 14:01

جلسه فوق‌العاده شورا به حدنصاب نرسید /

شهر خمام در آستانه بازگشت به روزهای پرالتهاب

هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان استانداری و واحدهای تابعه چهارم آذرماه رای قطعی خود را درخصوص شهردار خمام صادر نموده و محرومیت ۳ ساله او از انتصاب به پست‌های حساس و مدیریتی در دستگاه‌های دولتی و دستگاه‌های مشمول را ابلاغ نمود.

به گزارش خوبان خبر ؛  هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان استانداری و واحدهای تابعه چهارم آذرماه رای قطعی خود را درخصوص شهردار خمام صادر نموده و محرومیت ۳ ساله او از انتصاب به پست‌های حساس و مدیریتی در دستگاه‌های دولتی و دستگاه‌های مشمول را ابلاغ نمود.
اگرچه شهردار خمام به رای صادره واکنش نشان داد و آن‌را یک بیانیه سیاسی، فاقد اعتبار قانونی و با نیت تسویه‌حساب سیاسی برشمرد، اما در پی صدور همان‌حکم و ابلاغ آن از سوی استانداری به فرمانداری و نامه سرپرست فرمانداری به رییس شورای شهر، قرار بود امروز جلسه‌ای فوق‌العاده در دفتر این‌شورا با موضوع انتخاب سرپرست جدید برگزار گردد، که با عدم حضور ۲ عضو به حدنصاب قانونی نرسیده و به هفته آتی موکول گردید.
از سوی دیگر، شهردار خمام برای چندروز در مرخصی حضور داشته و به‌نظر می‌رسد مجموعه‌ای از دست‌های پشت‌پرده برای رفتن یا ماندن ابوالحسن سیمایی در مقابل یکدیگر قرار گرفته و نتیجه این صف‌آرایی در روزهای آینده مشخص می‌شود.
فارغ‌از نتیجه حاصله، درحالی شهر خمام در آستانه بازگشت به روزهای تاریک و پرالتهاب قرار دارد، که هنوز اتفاقات مشابه گذشته از اذهان عمومی پاک نشده و در نهایت شهروندان از تنش‌ها و حواشی متضرر خواهند شد

به گزارش خوبان خبر؛ جلسه فوق العاده شورای شهر خمام ظهر امروز با دستور کار انتخاب سرپرست شهرداری به دلیل غیبت ۲ عضو شورا به حدنصاب قانونی نرسید و تشکیل نشد.

منبع: خمام نیوز

انتهای پیام

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads