کد خبر: 234617 - تاریخ: شنبه، 25 نوامبر 2023 - 17:39

شهردار خمام ؛

رای صادره یک بیانیه سیاسی و فاقد اعتبار قانونی است| تا این‌لحظه حکم مذکور را دریافت نکردم

شهردار خمام به رای صادره از سوی هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان استانداری گیلان واکنش نشان داد.

به گزارش خوبان خبر ؛ شهردار خمام به رای صادره از سوی هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان استانداری گیلان واکنش نشان داد.
ابوالحسن سیمایی  با بیان اینکه تا این‌لحظه حکم مذکور را دریافت نکرده اما از طریق فضای مجازی از جزییات آن مطلع شده‌ام، عنوان کرد: از دیدگاه من این‌رای یک بیانیه سیاسی برعلیه مدیریت شهری، از سوی افرادی‌است که به‌جای گام‌برداشتن برای منافع مردم شهر و رفع مشکلات آنان، به‌دنبال رانت شخصی بوده و تاکنون اقدام عملی از سوی این‌افراد به‌جز با نیت تسویه‌حساب سیاسی، مشاهده نشده است.

وی با بیان آنکه حدود ۵ هزار مترمربع از زمین‌های کشاورزی برخی‌از افراد در مرحله اول به مسکونی تغییر کاربری داده شده‌بود اما در دفاع از بیت‌المال با حمایت دادستانی از طرح هادی شهر خمام خارج گردید، افزود: به زیاده‌خواهی هر فرد یا جناحی‌که به‌دنبال رانت باشد تن نخواهم داد و تا آخرین لحظه‌ای که مردم و نمایندگان آنان در شورای شهر از من بخواهند، به انجام‌وظیفه می‌پردازم؛ ضمن‌آنکه کلیه مدارک و مستندات مرتبط با اتهامات ناروای وارده را در بین عموم منتشر خواهم ساخت.

این‌مسوول با تاکید بر آنکه برخی‌از افراد شناخته‌شده که عموماً با استفاده از رانت مسوولیت گرفته‌اند با عقده‌گشایی در پی تضعیف مدیریت شهری هستند، خاطرنشان کرد: حکم صادره توسط این‌افراد فاقد اعتبار قانونی بوده و قطعاً برای پاسخ قاطعانه به این‌افراد از حق قانونی خود برای پیگیری موضوع بهره می‌گیرم.
به گفته‌ی سیمایی، باید مشخص‌شود اعضای هیات مذکور از سوی کدام مسوول برای صدور این‌حکم سیاسی تحت فشار بوده‌اند.

منبع: خمام نیوز

انتهای پیام/۲۲۲۲۱

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads