کد خبر: 234411 - تاریخ: یکشنبه، 19 نوامبر 2023 - 18:23

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمام خبر داد ؛

اجرای بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در هفته بسیج تا اهدای جهیزیه به ۱۱ نوعروس خمامی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمام از اجرای ۱۰۰ برنامه با شعار «بسیج امید ملت ایران» طی هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خوبان خبر ؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمام از اجرای ۱۰۰ برنامه با شعار «بسیج امید ملت ایران» طی هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کیانوش شوشتری اخوان بعد از ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد:هفته بسیج فرصتی مغتنم برای معرفی و تدبین نقش راهبردی و انگار ناپذیر شجریه طیبه در دفاع از دستاورده های دست آوردهای انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه امروز حقیقا عظمت اقدام تدبیر هوشمندانه امام راحل با صدور دستور شکل‌گیری بسیج مستضعفان  قابل لمس است، افزود: تبدیل شدن این شجریه طیبه یک نهضت جهانی به طور اینکه دیروز مقاومت اعجاب انگیز در خرمشهرها داشته اما امروز این مقاومت اعجاب انگیز را در غزه و در مناطق اشغالی شاهد هستیم از نتایج فرهنگ، روحیه ،تفکر بسیجی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمام با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته بسیج با سه رویکرد جهاد تبیین، جهاد امیدآفرینی و جهاد خدمت با کلیدواژه «بسیج؛ امید ملت ایران» تدوین شده است ، افزود: هفته بسیج هرساله از ۲۹ آیان تا ۵ آذر ادامه می یابد.

وی از اجرای بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه و ۲۰۰ فعالیت اقدام طی هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت: بسیج در همه عرصه‌ها و سختی‌ها بدون هیچ چشم داشتی ورود می‌کند و پای کار نظام و انقلاب است.

سرهنگ کیانوش شوشتری اخوان، برگزاری ، تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان در روز جمعه سوم آذر ماه و نواختن زنگ بسیج در مدارس ، برپایی میز خدمت جهادی ، طرح نذر ظهور با ارائه خدمات عام المنعه در هر محله ، افتتاح پایگاه ادارات ، مشاوره خانواده فرزند آوری، اعزام دانش آموزان به مناطق حنگی سرکشی از خانواده های معظم شهدا، محفل انس با قرآن ، عطر افشانی مزار شهدا ، اجرای گشت رضویون ، آغاز عملیلت ساخت درمانگاه شهیدان ضمیرایی و شریفی،  پویش نذر خون ، برگزاری یادواره شهدا از برنامه‌های شاخص این هفته اعلام کرد.

وی با بیان اینکه با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات و کمک به زوج‌های جوان، با توجه به برنامه ریزی های انجام شده در سپاه ناحیه خمام طی هفته بسیج یک سری حمایت‌ها از زوج‌های جوان و افراد کم برخوردار انجام می‌شود ، افزود:به نیابت از ۱۱ شهید شهرستان خمام هر سری از جهیزیه به ارزش  ۸۰ میلیون تومان توسط سپاه پاسداران و کمیته امداد به نوعروسان اهدا خمامی شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمام با اشاره به اینکه تمامی لوازم جهیزیه اهدایی به نوعروسان از تولیدات داخلی است، تصریح کرد: این امر سبب رونق تولیدات داخلی و اشتغال بیشتر در کشور می‌شود.

انتهای پیام/۵۲۲
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads