کد خبر: 234316 - تاریخ: سه‌شنبه، 14 نوامبر 2023 - 23:16

رئیس اداره کتابحانه های عمومی خمام خبر داد ؛

خمام در چرخه امانت کتاب رتبه اول استان را دارد|۷۷۰ نفر عضو فعال کتابخانه‌ هستند

رئیس اداره کتابحانه های عمومی خمام با بیان اینکه۷۷۰ عضویت فعال دارند.افزود: ۲۱۲۳۴ نسخه کتاب در این کتابخانه نگه داری می شود. 

به گزارش خوبان خبر؛ کبری محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به ایتکه کتابخانه عمومی با هدف ارتقای سطح آگاهی ودانش افزایی عموم افراد جامعه، به ترویج فرهنگ مطالعه وکتابخوانی می پردازند ، افزود: وجود کتابخانه عمومی درهر شهر نشانه سطح پیشرفت آن جامعه است.

رئیس اداره کتابحانه های عمومی خمام با بیان اینکه۷۷۰ عضویت فعال دارند.افزود: ۲۱۲۳۴ نسخه کتاب در این کتابخانه نگه داری می شود. 

وی با بیان اینکه طی شش ماه گذشته در بخش امانت و گردش کتاب رتبه اول را از میان ۱۷ شهرستان را به خود اختصاص داده است،تصربج کرد: از لحاظ عضویت نیز در رتبه پنجم استان را داراست.

محمدی با بیان اینکه همزمان با گرامیداشت هفته کتاب طرح سراسری عضویت رایگان درکتابخانه‌ عمومی خمام با عنوان«آینده خواندنی است»از امروز به مدت ۲ روز در این شهرستان اچرایی می شود،افزود:  علاقه‌مندان برای استفاده و عضویت رایگان به کتابخانه مراجعه حضوری کند.

رئیس اداره کتابحانه های عمومی خمام هم‌چنین به بخشودگی جرایم دیرکرد کتب امانتی اعضاء در هفته کتاب اشاره کرد و گفت: آن گروه از اعضای کتابخانه که به واسطه دیرکرد در تحویل کتب امانتی مشمول جریمه شده‌اند می‌توانند در طول هفته کتاب با عودت کتاب‌های امانت‌ گرفته شده از طرح بخشودگی جرایم دیرکرد تحویل امانات از ۲۳ الی ۳۰ آبان ماه استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در طول هفته کتاب برنامه های مختلف فرهنگی توسط این اداره در خمام تدارک دیده شده است افزود:رونمایی کتا  با حضور شعرای استانی و اهالی فرهنگ،کارگاه پیشگیری از تنبلی ویژه نوجوانان و دانش آموزان، اجرای نمایش عروسکی از جمله برنامه می باشد. 

 

انتهای پیام

 

 

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads