کد خبر: 234031 - تاریخ: سه‌شنبه، 31 اکتبر 2023 - 21:42

با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری رشت؛

مراسم سرپرست جدید بخشداری خشکبیجارو معارفه برگزار شد

با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری رشت و با تقدیر از تلاش های ابراهیم فروحی، سجاد خانزاده به عنوان سرپرست جدید بخشداری خشکبیجار معرفی شد.

به گزارش خوبان خبر ؛ مجید محمد نژاد معاون توسعه و برنامه ریزی به نمایندگی از سرپرست فرمانداری رشت صبح امروز (سه شنبه) در جلسه ای که به منظور معارفه سرپرست جدید بخشداری خشکبیجار که با حضور جمعی از مردم و مسئولین برگزار شد، با تقدیر از زحمات ابراهیم فروحی و آرزوی توفیق در مسیر خدمتگزاری برای سجاد خانزاده سرپرست جدید بخشداری خشکبیجار، اظهار داشت: با ارزش ترین مدال و بهترین دستاورد برای مدیران ایران اسلامی، رضایت خداوند و خاطره خوشی است که از دوران مسئولیت شان در ذهن مردم خواهد ماند.

محمد نژاد افزود: همه ما در دوران مسئولیت به عنوان خدمتگزاران مردم باید به درستی عمل کنیم و بر مبنای اهداف و آرمان های نظام و انقلاب شبانه روز تلاش نمایم.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری رشت با تشکر از خدمات شایسته ابراهیم فروحی در مدت تصدی سمت بخشداری خشکبیجار، برای سجاد خانزاده در جایگاه جدید آرزوی توفیق نموده و افزود: امید است تا سرپرست جدید بخشداری با عمل انقلابی، پاکدامنی و حضور میدانی در جهت امید افزایی، استمرار خدمات نظام اسلامی و تحقق برنامه‌های توسعه ای و محرومیت زدایی دولت مردمی ایران قوی موفق باشند.

سجاد خانزاده با سابقه ۸ ساله خدمت در بدنه وزارت کشور، پیش از این مسئولیت های متعدد از جمله کارشناس فناوری و اطلاعات، مسئول دبیرخانه شورای تامین، مسئول حراست و بخشدار مرکزی فرمانداری رودبار و سرپرست بخشداری احمد سرگوراب را در کارنامه کاری خود دارد.

 

انتهای پیام/۲۲۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads