کد خبر: 230989 - تاریخ: شنبه، 1 جولای 2023 - 11:06

رئیس کمیته امدادخمام خبرداد؛

حدود ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال‌زایی مددجویان خمام اختصاص پیدا کرد

رئیس کمیته امداد از اختصاص حدود ۶۰ میلیارد تومان در سال‌ جاری برای ایجاد اشتغال در بین مددجویان و مردم خمام خبر داد.

به گزارش خوبان خبر ؛ رئیس کمیته امداد از اختصاص حدود ۶۰ میلیارد تومان در سال‌ جاری برای ایجاد اشتغال در بین مددجویان و مردم خمام خبر داد.

 مرتضی حسینی‌نسب صبح امروز در گفتگو با خبرنگار خوبان خبر با اشاره به افزایش تسهیلات اشتغال در سال جاری نسبت به پارسال اظهار کرد:سال گذشته ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات تحت پوشش پرداخت شد.

وی با بیان اینکه خمام سال گذشته در جذب اعتبارات در سطح استان رتیه نخست را به خود اختصاص داد، افزود: موفق به ایجاد ۶۴۶ فرصت شغلی شدیم.

حسینی‌ نسب بابیان اینکه توانمندسازی مددجویان یکی از مهم‌ترین اهداف فعالیت‌های کمیته امداد است،تصریح کرد:حدود ۶۰ میلیارد تومان در سال‌ جاری برای ایجاد اشتغال به خمام  اختصاص پیدا کرد.

این مسئول با اشاره با توجه به نام گذاری سالجاری مهار تورم، رشد تولید توسط  مقام معظم رهبری این نهاد نیز در شهرستان آماده ارائه تسهیلات اشتغال قرض الحسنه به مدد جویان و عموم مردم با کارمزد ۴ درصد تا سقف یک میلیارد و پانصد میلیون ریال است، افزود: سرپرست خانوار که دهک یارانه آنها  1 تا ۵ بوده و فاقد شغل ثابت و بیمه اجباری و سرپرستان خانوار هستند می توانند وام دریافت کنند.

مرتضی حسینی‌ نسب با بیان اینکه متقاضیان می توانند در روز های یکشبه و سه شنبه هر هفته جهت اقدام بعدی به کمیته امداد مراجعه نمایند،اظهار داشت:  وام اشتغال در راستای ایجاد شغل بوده و امکان دریافت وجه نقد مطلقاً امکان پذیر نبوده و بمدت ۵ سال در رصد  قرار می گیرد.

 

انتهای پیام/۵۶۵۸


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads