کد خبر: 230886 - تاریخ: دوشنبه، 26 ژوئن 2023 - 23:20

مدیرامور توزیع برق خمام خبر داد ؛

برق یک دستگاه اجرایی پرمصرف در خمام قطع شد

مدیر امور  توزیع برق خمام از قطع برق یک دستگاه اجرایی پرمصرف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خوبان خبر ؛  مدیر امور توزیع برق خمام از قطع برق یک دستگاه اجرایی پرمصرف در این شهرستان خبر داد.

آرش واقف  عصر امروز در گفتگو با خوبان خبر با اشاره به اینکه ادارات و دستگاه های اجرایی که نسبت به مدیریت مصرف برق در روز‌های اوج بار بی‌توجه باشند، با قطع برق روبرو خواهند شد، افزود: در این راستا، برق یکی از ادارات پرمصرف در خمام قطع و برای سه ارگان و اداره دیگر نیز اخطار صادر شد.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف تغییر ساعت کاری ادارات، مدیریت مصرف و کاهش مصرف انرژی برق در ساعات اوج بار مصرف است، افزود: انتظار داریم کارکنان دستگاه‌ها یک ساعت زودتر از پایان ساعت کاری دستگاه‌های سرمایشی را خاموش کنند.

مدیر امور توزیع برق خمام با بیان اینکه مصرف برق همه اداره‌ها و دستگاه های اجرایی به صورت لحظه‌ای و برخط با استفاده از کنتور‌های هوشمند درحال رصد است ، تصریح کرد؛ هر دستگاهی که در مدیریت مصرف توجه لازم را نداشته باشد، با قطع برق روبرو خواهد شد.

 
وی در پایان  به استخدام ٢٢ نفر سیمبان و راننده در شرکت توزیع برق گیلان از طریق برگزاری آزمون  اشاره کرد و افزود: علاقمندان می توانند برای ثبت نام به سایت http://www.ieht-gilan.ir مراجعه کند.

به‌گزارش خوبان خبر، بر اساس مصوبه هیات وزیران، کلیه دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، نیروهای مسلح و نهادهای عمومی غیردولتی موظفند نسبت به کاهش مصرف برق در ساعات اداری به میزان حداقل ۳۰ درصد نسبت به مصرف دوره مشابه سال گذشته و در ساعات غیر اداری به میزان ۶۰ درصد با اولویت خاموش کردن روشنایی غیرضروری و تنظیم سامانه‌های سرمایشی روی دمای آسایش(٢۵ درجه سانتیگراد) اقدام کنند.

  

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads