کد خبر: 230711 - تاریخ: یکشنبه، 18 ژوئن 2023 - 16:12

رئیس کمیته امداد خمام مطرح کرد؛

اجرای طرح «قرض ماندگار» با هدف حل مشکل نیازمندان در خمام

مرتضی حسینی نسب ظهر امروز در آیین اجرای طرح قرض ماندگار با اشاره به اجرای این طرح در خمام، اظهار، داشت: خیّران و نیکوکارانی که تمایل به مشارکت در ارائه خدمات قرض الحسنه به نیازمندان و مددجویان عزیز تحت حمایت دارند، می‌توانند با سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت زمینه تقویت خدمات معوض این نهاد را فراهم کنند.

به گزارش خوبان خبر،  مرتضی حسینی نسب ظهر امروز در آیین اجرای طرح قرض ماندگار که با حضور مسئولین محلی برگزار شد، با اشاره به اجرای این طرح در خمام، اظهار، داشت: خیّران و نیکوکارانی که تمایل به مشارکت در ارائه خدمات قرض الحسنه به نیازمندان و مددجویان عزیز تحت حمایت دارند، می‌توانند با سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت زمینه تقویت خدمات معوض این نهاد را فراهم کنند.

رئیس کمیته امداد خمام ، افزود: خیّران و نیکوکارانی که تمایل به مشارکت در این طرح را دارند،مبلغ مورد نظر آنان ضمن افزایش دو برابری، سپرده‌گذاری و به‌صورت دائمی در حساب صندوق امداد ولایت باقی می‌ماند تا زمینه پرداخت تسهیلات بدون بهره به نیازمندان فراهم و بصورت مادام العمر در چرخه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان مورد استفاده قرار می گیرد..

وی با قدردانی از مشارکت خیّران و نیکوکاران در ترویج فرهنگ نیکوی قرض‌الحسنه و دعوت از خیران برای مشارکت در طرح قرض ماندگار، گفت: خیران نیک اندیش و نیکوکاران برای مشارکت در طرح قرض ماندگار و سپرده‌گذاری در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت می‌توانند وجوهات خود را به کارت مجازی صندوق امداد ولایت به شماره ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۵۶۶۸ پرداخت کنند. 

گفتنی است ، در جریان اجرای قرض ماندگار خیران خمامی ششصد میلیون ریال به صندوق کمک کردند. 

 

انتهای پیام/۶۳۲۳۳۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads