کد خبر: 230624 - تاریخ: چهارشنبه، 14 ژوئن 2023 - 00:58

ایمان سهیلی، نائب رئیس شورای شهر خمام ؛

پیگیری‌ها در استان برای ابلاغ طرح هادی خمام بی‌نتیجه بود | میدان ولیعصر نماد بی نظمی است

ایمان سهیلی امروز  در جلسه شورای  شهر با اشاره به مباحث جلسه‌  بررسی طرح هادی خمام اظهار کرد: در ان جلسه قرار بر این شد که به طرح هادی شهر خمام نگاه ویژه داشته باشند اما خروجی خاصی نداشت که خواهشمندیم به آن توجه شود چون نیاز جدی مردم خمام است.

به گزارش خوبان خبر، ایمان سهیلی امروز  در جلسه شورای  شهر با اشاره به مباحث جلسه‌  بررسی طرح هادی خمام اظهار کرد: در ان جلسه قرار بر این شد که به طرح هادی شهر خمام نگاه ویژه داشته باشند اما خروجی خاصی نداشت که خواهشمندیم به آن توجه شود چون نیاز جدی مردم خمام است.

وی با تاکید بر اینکه باید جلسه یا حضور رسانه‌ها تشکیل شود، افزود: از رسانه‌ها می‌خواهیم تا درحوزه پیگیری پروژه میدان ولیعصر خمام که ابروی شهر ماست، درخواست ما را به گوش رئیس‌جمهور برسانند که ایشان به استاندار گیلان در این زمینه تاکید کنند.

نایب‌رئیس شورای شهر خمام با تقدیر از دستگاه قضایی به‌دلیل حمایت‌هایش از پروژه‌های اجرایی شهر خمام بیان کرد: اگر حمایت دستگاه قضایی نبود این موضوع تبدیل به بحران می‌شد.

سهیلی با تأکید بر ضرورت اجرای پروژه میدان ولیعصر خمام که سالهای سال به آن بی‌توجهی شد، افزود: شورای شهر این دوره و شهرداری خمام در اقدامی از شهردار خواستند تا این مسئله که آبروی شهر یا آبروی استان است و همه گردشگران هم از این میدان عبور می‌کنند و نماد بی‌نظمی شده را تعیین وضعیت کنند.

وی با ابراز خرسندی از تاثیر مثبت رئیس دادگستری استان گیلان درباره پروژه میدان ولیعصر خمام تصریح کرد: این مسئله باعث شد اتفاق عمرانی در میدان رخ دهد، اما پیشنهاد می‌کنم کسانی که وعده دادند اما عملی نکردند را مؤاخذه کنیم و اگر شورا یا شهرداری یا هرکسی در این زمینه کوتاهی کرد مورد بررسی قرار گیرد.

نایب‌رئیس شورای شهر خمام با اشاره به ظرفیت ملی این شهرستان در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: خمام با داشتن دو رودخانه شاخص و مرداب و ساحل ظرفیت محیط زیستی است، حتی جنگل‌های ما ثبت جهانی شده و در حوزه شیلات هم ظرفیت داریم.

سهیلی با بیان اینکه پر کردن گودال چهار متری میدان ولیعصر انجام شده، افزود: کاری که در دوره‌های مختلف انجام نداده بودند، در این دوره شورا انجام شد اما اجرای مراحل دوم و سوم که المان سازی و فضا‌سازی آن و نیز بهره‌برداری و نگهداری درست از آنجا است باید انجام شود.

وی با بیان اینکه شورای ششم و شهرداری خمام تمام انرژی خود را برای اجرای پروژه میدان ولیعصر خمام به کار می‌برند، گفت: این پروژه یک همت همگانی نیاز دارد و استان باید دست شورای شهر و شهرداری خمام را برای اجرای این پروژه بگیرند، استانداری باید مدیران کل را مجاب کند تا با ایحاد کارگروه‌ این موضوع را به سرانجام برسانند.

پایان پیام/


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads