کد خبر: 22822 - تاریخ: شنبه، 13 آوریل 2013 - 10:57

ناکامی نمایندگان گیلان در فوتبال لیگ برتر

خوبان خبر: نمایندگان فوتبال گیلان هفته سی ودوم لیگ برتر فوتبال کشور را با یک تساوی و شکست و ناکام از پیروزی پشت سر گذاشتند.

به گزارش خوبان به نقل از فارس: دیدارهای هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال کشور عصر جمعه 23 فروردین جاری با برگزاری شش دیدار در شهرهای مختلف کشورمان دنبال شد و در این بین گیلانی‌های لیگ برتر در مصاف با حریفان خود به یک تساوی و یک شکست دست یافتند تا هفته‌ای بدون پیروزی را پشت سر بگذارند.

*ملوان و تکرار سریال تساوی‌های خانگی

ملوان در این هفته در ورزشگاه تختی بندر انزلی پذیرای تیم فوتبال پیکان تهران بود و در دیداری که استقبال چندانی از آن نشده بود در پایان با نتیجه صفر بر صفر در مقابل مهمان خود متوقف شد تا در چندمین بازی متوالی خانگی خود به تساوی دست پیدا کند.

ملوانی‌ها که در نیم فصل دوم لیگ برتر در حد و اندازه‌های نیم فصل نخست خود ظاهر نشده‌اند در این دیدار تلاش خود را برای دستیابی به دومین برد نیم فصل دوم به‌کار بستند اما در مقابل فوتبال بسته پیکان موفق به گلزنی نشدند تا هواداران ملوان شمارش معکوس خود را برای اتمام این فصل ناخوشایند آغاز کنند.

با توجه به وضعیت پیکانی‌ها در جدول رده‌بندی کسب یک امتیاز از این دیدار به درد شاگردان فیروز کریمی نمی‌خورد اما آنها تا پایان این دیدار دست از بازی تدافعی نکشیدند و تمایلی برای بردن نداشتند.

شاگردان محمد احمدزاده با این تساوی 32 امتیازی شدند و در رده یازدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر باقی ماندند.

سید جلال رافخایی مهاجم ملوان گرچه گلی در این دیدار به ثمر نرساند اما همچنان با 19 گل زده در دو هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر، بخت نخست کسب آقای گلی فصل دوازدهم لیگ برتر محسوب می‌شود.

*داماش همچنان سیزدهم ماند

تیم فوتبال داماش گیلان این هفته در ورزشگاه دستگردی تهران مهمان تیم فوتبال نفت تهران بود و در پایان با دو گلی که در 10 دقیقه پایانی دریافت کرد مغلوب میزبان خود شد.

شاگردان افشین ناظمی که با توجه به وضعیت آنها در جدول رده‌بندی، کسب امتیاز در این دیدار برایشان از اهمیت زیادی برخوردار بود و تا دقیقه 80 بازی پایاپایی را در مقابل شاگردان منصور ابراهیم‌زاده به نمایش گذاشتند اما در دقیقه 80 گلی دریافت کردند که به نظر داماشی‌ها مشکوک به آفساید بود و اعتراض علیرضا نظیف‌کار مدافع داماش که کارت قرمز داور را در پی داشت موجب شد تا آنها 10 نفری بازی را دنبال کنند.

پایان بازی نیز به ضرر داماشی‌ها تمام شود و آنها دست خالی از تهران باز گشتند تا در دو هفته پایانی لیگ برتر در مصاف با دو تیم مدعی سپاهان و استقلال کار سختی داشته باشند.

داماش گیلان با شکست در این دیدار 37 امتیازی باقی ماند و برای چندمین هفته متوالی جایگاه این تیم در رده سیزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر بدون تغییر ماند.

علیرضا جهانبخش مهاجم جوان داماش در این دیدار با دریافت کارت زرد سه اخطاره شد و بازی حساس داماش در برابر سپاهان اصفهان را از دست داد.

به گزارش فارس، داماش و ملوان در هفته سی و سوم لیگ برتر به ترتیب به مصاف تیم‌های سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران می‌روند.

 

انتهای پیام/67


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads