کد خبر: 227967 - تاریخ: یکشنبه، 15 ژانویه 2023 - 18:18

با نتیجه ی 2 بر 1 ؛

تیم فوتبال اتحاد خمام از کاسپین گیلان عبور کرد

تیم فوتبال اتحاد خمام با نتیجه ی ۲ بر ۱ از کاسپین گیلان عبور کرد.

به گزارش خوبان خبر ؛ حساس‌ترین دیدار هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر گیلان درحالی با نبرد تیم‌های اتحاد خمام و کاسپین گیلان در زمین ورزشی کروبی آستانه اشرفیه آغاز شد که پیش از شروع این مسابقه، اتحاد خمام با ۱۷ امتیاز در رتبه ششم جدول رده‌بندی قرار داشتند و کاسپین گیلان نیز با ۱۰ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول قرار داشت.

بازی در دقایق اول در میانه میدان در جریان بود و دو تیم سعی داشتند با حضور در نیمه زمین یکدیگر، موقعیت‌هایی برای خود ایجاد کنند تا اینکه حسام یعقوبی در دقیقه ۱۹ روی پاس میلاد علیزاده  با یک ضربه تمام‌کننده موفق شد اتحاد خمام را یک بر صفر پیش بیاندازد.

اتحاد خمام پس از این گل، هجوم بیشتری به نیمه زمین کاسپین گیلان آورد و با فشار روی دروازه حریف، سعی داشت موقعیت‌های بیشتری برای خود به وجود بیاورد در پایان تلاش یاران محسن کاظمی در اتحاد برای به ثمر رساندن گل دوم نتیجه‌ای نداشت تا این بازی در پایان نیمه اول با پیروزی یک بر صفر به پایان برسد.

بازی تا اواسط نیمه اول بدون هیچ موقعیت خاصی در جریان بود و دو تیم در تلاش بودند تا با ایجاد موقعیت روی دروازه یکدیگر، گل اول بازی را به ثمر برسانند.

با آغاز نیمه دوم، اتحادخمام شکل هجومی‌تری به خود گرفت و در دقیقه ۵۵ مجتبی طیبی موفق شد دروازه تیم حریف را باز کند.

در وقت‌های تلف شده بازی، کاسپین گیلان یک پنالتی به دست آورد و فرشاد اسماعیل زاده موفق شد در دقیقه ۱+۹۰ این پنالتی را به گل تبدیل کند و در نهایت بازی با پیروزی ۲ بر یک شاگردان محسن کاظمی به پایان رسید.

به گزارش خوبان خبر ؛ بازی تیم‌ های اتحاد خمام و کاسپین گیلان قرار بود امروز در زمین ورزشی علی بحری برگزار شود اما به دلیل نامساعت بودن زمین با تصمیم مسئولان برگزاری به آستانه اشرفیه منتقل تا اتحاد خمام و تماشگران پرشور این تیم در حسرت بازی درخانه بماند.

 

انتهای پیام/۲۱۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads