کد خبر: 226474 - تاریخ: شنبه، 22 اکتبر 2022 - 16:01

استاندار گیلان در بازدید از پروژه های شهرستان خمام خبر داد؛

آغاز عملیات تکمیل مدرسه۱۲ کلاسه و کانون پرورش فکری از ۱۳آبان امسال/مدیران کل تا زمان استقرار کامل دستگاه های اجرایی باید درطول هفته در خمام حضور یابند

اسدالله عباسی صبح امروز (شنبه) با حضور در شهرستان خمام به صورت میدانی از پروژه های نیمه تمام و درحال اجرای این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش خوبان خبر ؛ اسدالله عباسی صبح امروز (شنبه) با حضور در شهرستان خمام به صورت میدانی از پروژه های نیمه تمام و درحال اجرای این شهرستان بازدید کرد.

استاندار گیلان در حاشیه این بازدیدها در جمع خبرنگاران با بیان اینکه  وجود برخی پروژه های نیمه تمام در خمام از جمله یک مدرسه۱۲ کلاسه ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و نیز پروژه میدان کمربندی و جاده خمام به خشکبیجار این شهرستان اشاره و بیان کرد: تسریع در روند اجرای این پروژه ها و فراهم آوردن آرامش خاطر مردم این شهرستان از اتمام این طرح ها بسیار مهم است.

عباسی  از تصمیم گیری و سیاستگذاری برای تکمیل پروژه مدرسه۱۲ کلاسه و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خمام خبر داد و گفت: روند اجرای این دو پروژه از ۱۳آبان امسال با عزم جهادی  آغاز می شود.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین به موضوع اشتغال بعنوان ضرورتی غیرقابل انکار اشاره و تصریح کرد: شهرستان خمام ظرفیت خوبی در حوزه اشتغال به ویژه اشتغال حاصل از گردشگری و صنایع دستی دارد که لازم است این ظرفیتها را به درستی شناسایی و تقویت کرد.

عباسی ثبت روستای فشتکه شهرستان خمام بعنوان روستای ملی حصیر را اقدامی ارزشمند خواند و گفت: گیلان بیش از ۸۰میلیارد تومان برای اشتغال روستایی و مشاغل خانگی ، از محل تبصره ۱۶ و ۱۸ اعتبار دارد که باید در جذب آن تلاش موثری صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به گذشت مدت کوتاهی از شهرستان شدن خمام تعدادی دستگاه اجرایی در این شهرستان استقرار ندارد که مدیران کل آن باید تا زمان استقرار آن دستگاه یکروز از هفته را در به منظور سهولت بخشی به نیاز مردم این منطقه و جلوگیری از حضور غیرضروری افراد در مرکز استان ؛ در فرمانداری حضور یابند.

همچنین در این مراسم  اسفندیار جوشن، فرماندار شهرستان خمام ضمن تقدیر از سفر استانی استاندار اظهار کرد: بازدید پروژه ها از نزدیک قطعا دستاوردهای بسیار خوبی به دنبال خواهد داشت و شهرستان تازه تاسیس خمام نتایج بسیار خوبی از این سفرها گرفته است.

 

 

انتهای پیام/۲۱۲۱۲۲


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads