کد خبر: 225437 - تاریخ: پنج‌شنبه، 1 سپتامبر 2022 - 17:29

وزارت ورزش برای تامین زیرساخت های ورزشی در استان ها برنامه دارد

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه این وزارتخانه برای تامین زیرساخت های ورزشی در استان ها برنامه دارد، گفت: پنجره هوشمند به زودی در وزارت ورزش راه اندازی می شود.

به گزارش خوبان، حمید سجادی ظهر پنج شنبه در سفر یک روز به گیلان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گیلان دارای ظرفیت‌های ارزشمندی در بخش ورزش است که باید به آن پرداخته شود.

وی با اشاره به برخی اقدامات زیرساختی در حوزه ورزش گیلان افزود: پیگیری پروژه‌های نیمه تمام و در حال اجرا در این سفر در دستور کار است.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه به تلاش‌های صورت گرفته در حوزه ورزش گیلان اشاره و بیان کرد: با اقدامات صورت گرفته ورزش گیلان ساماندهی شده است.

سجادی با اشاره به آستانه قرارگیری در هفته تربیت بدنی، اضافه کرد: ادامه پیگیری برنامه‌ها و پروژه‌های ورزشی گیلان در هفته تربیت بدنی صورت می‌گیرد.

وی با تاکید بر برطرف کردن نیازهای ورزشی گیلان افزود: وزارت ورزش برای تأمین زیرساخت‌های ورزشی استان‌ها برنامه دارد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه گیلان خاستگاه مفاخر ورزشی کشور است، گفت: ابتدا نیازسنجی ورزشی در استان‌ها صورت می‌گیرد و سپس متناسب با استعدادها و ظرفیت‌های هر استان برنامه ریزی می‌شود.

سجادی از راه اندازی پنجره هوشمند وزارت ورزش خبر داد و اضافه کرد: با اقداماتی که صورت گرفته این سامانه به زودی راه اندازی می‌شود.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads