کد خبر: 22300 - تاریخ: جمعه، 5 آوریل 2013 - 20:45

بازدید فرماندار رشت از ساحل حاجی بکنده خشکبیجار + عکس

خوبان خبر: در این بازدید عظمتی از زحمات مسئولین بخش در راستای ارائه امکانات مناسب و ایجاد امنیت لازم در ساحل حاجی بکنده تقدیر و تشکر نمود.

به گزارش خوبان: عظمتی فرماندار رشت به همراه هیئت همراه صبح روز دوشنبه (12/1/1392) از ساحل حاجی بکنده دیدن نمودند.

در این بازدید شاددوست بخشدار خشکبیجار، عبدالحسین زاده شهردار، تحیری رئیس شورای شهر و جمع دیگری از مسئولین بخش خشکبیجار حضور داشتند.

فرماندار رشت در بازدید از ساحل حاجی بکنده،به بررسی نحوه خدمات رسانی مسئولین در این ساحل پرداخت و در گفتگو با مسافران نظر ایشان را در این خصوص جویا شد که برخی از مسافران از عملکرد و ایجاد فضای مناسب توسط شهرداری و ایجاد برقراری امنیت توسط نیروهای انتظامی و بسیجیان  حاضر ابراز رضایت نمودند.

همچنین عظمتی از زحمات بخشدار، شهردار، پرسنل کلانتری و نیروهای بسیجی بخش خشکبیجار و همچنین سرهنگ سیمائی فرمانده سپاه ناحیه مقداد و دوستدار مسئول حوزه بسیج خشکبجیار به دلیل ایجاد امکانات مناسب و برقراری امنیت در ساحل تقدیر و تشکر نمود.

SAM_1710 SAM_6781 SAM_6811 SAM_6856 SAM_6865

گزارش: مجتبی فرهنگی

انتهای پیام/ 23

 

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  1. سربازان سیدعلی
     | 2013/04/6 - 13:01
    پاسخ
    +1
    -1

    امیدواریم امسال طرح سالمسازی دریا بدست توانمند نیروی های بسیج این شهر قرار بگیره تو این نوروز خیلی چیز ها برا مردم ثابت شد همه این تعریف ها و خوشنودی مردم برمیگرده به اراده و تلاش خود بسیجی ها و شخص محترم فرمانده حوزه آقای دوستدار انشاا….که این روند ادامه پیدا کنه تا باعث خوشحالی بیشتر مردم شویم یاعلی

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads