کد خبر: 219694 - تاریخ: چهارشنبه، 16 فوریه 2022 - 09:48

باران تا آخر هفته در گیلان تداوم دارد

هواشناسی گیلان پیش‌بینی کرد که از امروز سه شنبه تا پنجشنبه آسمانی نیمه ابری تا ابری ، مه آلود، در برخی ساعات بارانی و در ارتفاعات بارش برف در استان ادامه خواهد داشت.

به گزارش خوبان، بر اساس جدول پیش بینی هواشناسی گیلان؛ از امروز سه شنبه تا ظهر پنجشنبه آسمان استان ابری همراه با بارش باران در اغلب مناطق خواهد بود و مردم استان در ارتباعات نیز بارش برف را شاهد هستند.

همچنین پیش‌بینی می‌شود جمعه پیش رو آسمانی غالبا پایدار، افزایش نسبی دما و در ارتفاعات و دامنه ها یخبندان و برای پاره‌ای نقاط جلگه ای احتمال مه گرفتگی مورد نظر است؛ ضمن اینکه دمای استان به تدریح تا اواخر هفته از یک تا سه درجه سانتیگراد افزایش می یابد.

جدول پیش بینی هواشناسی گیلان حاکی است بیشینه دمای امروز در تعدادی از نقاط استان به ۱۱ درجه سانتیگراد می‌رسد که طی جمعه پیش رو افزایش بین ۲ تا ۳ درجه را خواهد داشت.

همچنین دیلمان سردترین نقطه استان است که بیشترین دما در این منطقه امروز سه شنبه حداکثر از سه درجه سانتیگراد فراتر نخواهد رفت.

طی مدت فعالیت این سامانه بارشی تا چهارشنبه؛ آبگرفتگی، احتمال لغزش و رانش، احتمال خسارت به محصولات کشاورزی و سازه ها، کاهش دید، ارتفاعات و دامنه ها، بارش برف ،کولاک و احتمال رعد و برق وجود دارد.

هواشناسی گیلان همچنین توصیه کرد رانندگان در هنگام تردد در جاده ها طی مدت وقوع بارش ها احتیاط لازم را داشته  باشند و  از استقرار در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها بپرهیزند.

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads