کد خبر: 219062 - تاریخ: چهارشنبه، 26 ژانویه 2022 - 16:08

با حکم مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان ؛

عباس نیکخواه رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت معرفی شد

با حضور سرپرست فرمانداری رشت و مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان، با تقدیر از حجت الاسلام والمسلمین میرحامد حسینی اشکوری، عباس نیکخواه به عنوان رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت معرفی شد.

به گزارش خوبان خبر ؛ با حضور سرپرست فرمانداری رشت و مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان، با تقدیر از حجت الاسلام والمسلمین میرحامد حسینی اشکوری، عباس نیکخواه به عنوان رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت معرفی شد.
 
فرماندار شهرستان رشت در نشستی که به منظور معارفه رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت و با حضور حجت الاسلام والمسلمین علیزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان برگزار شد، با تقدیر از زحمات حجت الاسلام میرحامد حسینی اشکوری و آرزوی موفقیت برای عباس نیکخواه به عنوان رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت، تاکید کرد: بر اساس آموزه های دین مبین اسلام کار در امور اوقافی، عملی دلی و اعتقادی است.
 
امام پناهی افزود: شنیدن درد و دل مردم در قالب برگزاری نشست ها به محوریت اماکن متبرکه و مساجد محلات، سبب ایجاد آرامش و همراهی جامعه با مسئولین در جهت رفع موانع خواهد شد.
 
گفتنی است عباس نیکخواه پیش از این مسئولیت بازرسی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان را در کارنامه کاری خود دارد.
 
 
 
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads