کد خبر: 219055 - تاریخ: چهارشنبه، 26 ژانویه 2022 - 14:03

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس:

۱۰۰ میلیارد ریال برای بهسازی و آسفالت جاده پُرتصادف خمام به خشکبیجار تخصیص یافت

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس با اشاره به تذکر اخیر خود به وزیر و راه‌وشهرسازی مبنی‌بر لزوم تسریع در رسیدگی به وضعیت جاده مرگبار خمام به خشکبیجار، از تخصیص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای عملیات بهسازی و روکش آسفالت محور مذکور خبر داد.

به گزارش خوبان خبر ؛ نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس با اشاره به تذکر اخیر خود به وزیر و راه‌وشهرسازی مبنی‌بر لزوم تسریع در رسیدگی به وضعیت جاده مرگبار خمام به خشکبیجار، از تخصیص ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای عملیات بهسازی و روکش آسفالت محور مذکور خبر داد.

محمدرضا احمدی با بیان اینکه محور خمام به خشکبیجار به‌عنوان یکی‌از معضلات شهرستان خمام و بخش خشکبیجار بوده، که مردم همیشه در مکاتبات خود خواستار رسیدگی به آن هستند، عنوان کرد : بارها در مکاتبات کتبی و شفاهی در مجلس و همچنین طی جلسه با معاون رییس‌جمهور و وزیر راه بر این‌مساله که مردم دیگر طاقت از بین‌رفتن فرزندان و عزیزانشان را در این‌محور حادثه‌خیز ندارند، تاکید نموده‌ام.

وی  با بیان اینکه اخیراً معاون وزیر راه‌وشهرسازی در پاسخ به تذکر شفاهی اینجانب درخصوص ضرورت بهسازی و ایمن‌سازی محور خمام به خشکبیجار طی نامه‌ای از مجوز برگزاری مناقصه و اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای بهسازی و روکش آسفالت آن خبر داده، یادآور شد : عملیات اجرایی پس‌از انعقاد قرارداد آغاز می‌گردد، که پیگیری‌های لازم برای تحقق آن در سال جاری پس‌از سفر رییس‌جمهور صورت خواهد گرفت.

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس با اشاره به اینکه ، مبلغ  تخصبص داده شده تنها برای ترمیم بود تخصص داده شده است ، افزود: برای  رفع کامل مشکلات محور خمام به خشکبیجار مستلزم پیگیری‌های بیشتر از سوی همه نمایندگان و جذب اعتبارات بیشتر بوده  تا جلوی حوادث جانی و مالی در این‌مسیر گرفته شود.

 

منبع: خمام نیوز

انتهای پیام/۵۲۲۵

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads