کد خبر: 219006 - تاریخ: دوشنبه، 24 ژانویه 2022 - 16:37

افزایش ۳۷ درصدی تعداد بستری های کرونایی در رشت

سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به افزایش ۳۷ درصدی بستری های کرونایی در این شهرستان، گفت: شهروندان از هر گونه عادی انگاری پرهیز کنند.

به گزارش خوبان خبر؛ حمیدرضا امام پناهی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونا رشت با اشاره به توجه جدی به اجرای طرح قرنطینه هوشمند، اظهار کرد: اقدامات عملیاتی در این حوزه در قالب یک قرارگاه منسجم انجام شود.

وی با بیان اینکه فضای آموزشی برای حضور دانشجویان و دانش آموزان با توجه به تاکید ستاد ملی مدیریت کرونا آماده سازی شود، افزود: تجربه برگزاری موفق امتحانات نیم سال اول باید استمرار داشته باشد. فراهم شود تا شاهد حرکت چرخه‌های علم و دانش در سطح شهرستان باشیم.

سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به انجام بازدید از ۱۷۳ مرکز آموزشی در این شهرستان طی دو هفته گذشته، گفت: در روزهای اخیر شاهد افزایش ۳۷ درصدی بستری‌ها نسبت به هفته‌های گذشته در بیمارستان‌های رشت هستیم.

وی در ادامه با هشدار نسبت به آغاز پیک ششم و تأکید بر ضرورت توجه به واکسیناسیون به ویژه دَُز سوم، اضافه کرد: بیش از ۹۰ درصد شهروندان رشتی نوبت اول و بیش از ۸۵ درصد نیز نوبت دوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و ۲۳.۶ درصد نیز دُز سوم را دریافت کرده اند.

امام پناهی با اشاره به اینکه در زمان شیوع سویه جدید ویروس کرونا افراد واکسن نزده جز ناقلان هستند، تصریح کرد: ۲۲۰ مرکز واکسیناسیون در شهرستان رشت فعال است و شاهد فعالیت دو پایگاه تجمیعی در نوبت صبح و عصر در شهر رشت هستیم.

وی با تأکید بر ضرورت رعایت دستور العمل های بهداشتی در میان اصناف، بیان کرد: عادی انگاری‌ها سبب می‌شود تا با بحران شدن شرایط اصناف آسیب ببینند.

کد خبر 5407600
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads