کد خبر: 218417 - تاریخ: یکشنبه، 2 ژانویه 2022 - 11:53

در مراسم ارتقاع یافتن اداره برق به امور توزیع برق شهرستان خمام مطرح شد ؛

محمدرضا احمدی سنگری : خمام در بسیاری از حوزه‌ها دارای مشکل و عقب ماندگی است/ فرماندار خمام: شهرستان با کمبود امکانت مواجه است

محمدرضا احمدی سنگری در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های صورت پذیرفته در حوزه برق گفت: استان گیلان و به ویژه شهرستانهای رشت و خمام در بسیاری از حوزه‌ها دارای مشکل و عقب ماندگی است و با ایجاد وحدت رویه در میان دستگاه‌ها و مسئولان می‌توانیم در راستای توسعه و پیشرفت استان گیلان گام‌های مثبتی برداریم.

به گزارش خوبان خبر ؛ فرماندار خمام روز گذشته در مراسم ارتقاء یافتن اداره برق به امور توزیع برق شهرستان با اشاره به اقدامات جهادی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان اظهارداشت: مسئولین در نظام جمهوری اسلامی بعنوان خادمان ملت باید قدردان فرصتی که خداوند برای خدمتگزاری به مردم به آنها عطا کرده را بدانند.

اسفندیار جوشن،خمام را شهرستانی با ظرفیت های فراوان و با کمبودهایی زیاد خواند و عنوان کرد: وظیفه مدیریت صحیح مصائب و رفع مشکلات مردم، برعهده ماست که نقش راهبری و ساماندهی و سازماندهی امور را به عهده گرفته ایم.

در ادامه این مراسم سید محمدعلی میرنرگسی ضمن تشکر از همراهی مسئولین استان جهت پیشبرد اهداف خدمت رسانی شرکت، افزوداین شرکت با بیش از  30 هزار کیلومتر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط افتخار خدمت رسانی به بیش از یک‌ میلیون و 500 هزار مشترک برق در استان را دارد.

قائم مقام اجرایی مدیرعامل در امور شهرستانها تاکید کردهدف اصلی مجموعه شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با انجام پروژه های نظیر طرح جهادی افزایش تاب آوری و طرح جهادی احداث شبکه با کابل خودنگهدار، جلب رضایت مشترکین، تامین برق مطمئن و پایدار و حرکت بسوی تبدیل شدن به شرکتی پاسخگو در قبال مردم و مخاطبین است.

 مدیر توزیع برق شهرستان رشت نیز در این مراسم با اشاره به اینکه طی سالیان گذشته به دلیل بارش برف به زیر ساخت های برقی خمام آسب جدی ای وارد کرده است، افزود: در دوسال اخیر و با تلاش شبانه روزی کارکنان توزیع برق خمام درسال ۱۳۹۹ و در مناطق شهری و روستایی، بیش از 196.6 کیلومتر از شبکه فرسوده با کابل خودنگهدار جایگزین شده  و در سال جاری نیز تاکنون قریب به ۱۳ کیلومتر دیگر کابل خودنگهدار در شهرستان خمام احداث شده است.

هدایتی نژاد گفت : ارتقاء سطح اداره به امور در هر شهرستان مستلزم وجود امکانات سخت افزاری متناسب با سطح جدید مدیریت است که این امکانات از قبیل نیروی انسانی کافی و کارآمد در امور توزیع برق شهرستان خمام پیش بینی و تدارک دیده شده است .

محمدرضا احمدی سنگری در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های صورت پذیرفته در حوزه برق گفتاستان گیلان و به ویژه شهرستانهای رشت و خمام در بسیاری از حوزه‌ها دارای مشکل و عقب ماندگی است و با ایجاد وحدت رویه در میان دستگاه‌ها و مسئولان می‌توانیم در راستای توسعه و پیشرفت استان گیلان گام‌های مثبتی برداریم.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی در پایان ضمن تاکید بر توجه بیشتر به درخواست های مردم بعنوان ولی نعمت کشور، افزودامید است با شکل گیری امور توزیع برق شهرستان خمام و تلاش برای جلب اعتبارات و منابع لازم ،خدمت رسانی به مردم با سرعت و کیفیت بهتر صورت پذیرد.

گفتنی است ، در این مراسم همچنین وعده داده شد تا در مدت‌ یک هفته یک دستگاه بالابر یازده‌ متری برای اداره توزیع برق شهرستان خمام اختصاص پیدا کند.

به گزارش خوبان خبر ؛ در این مراسم آرش واقف که از مهرماه سال گذشته به عنوان مدیریت اداره برق مشغول به فعالیت بود،طی حکمی بعنوان مدیر امور توزیع برق شهرستان خمام معرفی شد.

 

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

یک نظر ثبت شده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads