کد خبر: 215897 - تاریخ: شنبه، 25 سپتامبر 2021 - 11:54

کسب ۹ مدال خوشرنگ توسط موی تای کاران خمامی در مسابقات استانی

در مسابقات موی تای قهرمانی استان گیلان که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، ۳۰۰ موی تای کار در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به رقابت پرداختند و در پایان این مبارزه سه روزه نفرات برتر اوزان مختلف مشخص شدند.

به گزارش خوبان خبر ؛ در مسابقات موی تای قهرمانی استان گیلان که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، ۳۰۰ موی تای کار در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به رقابت پرداختند و در پایان این مبارزه سه روزه نفرات برتر اوزان مختلف مشخص شدند.

 این مسابقات که در شهرستان صومعه‌سرا پیگیری شد،موی تای کارا خمامی موفق به کسب ۴ مدال طلا، ۲ نقره و ۳ برنز شدند.

در جریان این رقابتها شاگردان امید رنجی، در وزن ۴۱- کیلوگرم رده سنی نونهالان پویا مرید و هومهر دانشی در وزن آزاد جوانان مقام طلا را از آن خود کردند و در وزن ۷۱- جوانان امیررضا پوررضا به مدال نقره و عرشیا موسی‌پور در ۴۵ – کیلوگرم نوجوانان  مدال برنز را کسب کردند.

همچنین شاگردان مهیار فتوحی ، در وزن ۴۱- کیلوگرم رده سنی نونهالان مهدی عابد و ماهان فتوحی در وزن ۸۱- کیلوگرم بزرگسالان به مدال خوش رنگ طلا رسیدند و در وزن ۹۱ – کیلوگرم بزرگسالان ،محمد حقگو صاحب مدال نقره شد،در ادامه این مسابقات به‌ ترتیب در اوزان ۲۸- نونهالان و وزن آزاد نوجوانان ماهان فیکوهی و مائدین رضایی صاحب گردن  آویز برنز را شدند.

به گزارش خوبان خبر ، مهیار فتوحی از خمام  بعنوان داور به قضاوت حضور داشت و نفرات برتر به مسابقات انتخابی تیم ملی موی‌تای اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/۴۲۱۲۱۲

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads