کد خبر: 214201 - تاریخ: چهارشنبه، 4 آگوست 2021 - 19:13

از ابتدای سال و با اعتباری به مبلغ 8500 میلیون ریالی ؛

۱۰٫۵کیلومتر شبکه برق شهرستان خمام تبدیل به کابل خودنگهدار شد

مدیرعامل توزیع برق گیلان تاکید کرد:در شهرستان خمام از ابتدای سال و در راستای اجرای طرح مذکور ،  ۱۰٫۵ کیلومتر شبکه فرسوده با اعتباری به مبلغ ۸۵۰۰ میلیون ریال به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

به گزارش خوبان خبر ؛ طی آیینی با حضور جمعی از مسئولین استان و شرکت توزیع نیروی برق گیلان طرح جهادی تبدیل شبکه فرسوده سیمی به کابل خودنگهدار در روستای جیره سر چوکام به اجراء شد.

 محمد اسماعیل هنرمند مدیر عامل توزیع نیروی برق گیلان در این آیین گفت: امروز و در ادامه تلاش ها برای پایدارسازی شبکه های توزیع برق استان، ۲۵۰۰ متر شبکه مسی فرسوده در روستای جیره سر چوکام با اعتباری معادل ۲۰۰۰ میلیون ریال به کابل خودنگهدار تبدیل شد.

وی خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح ۲۵ نفر از همکاران، ۶ اکیپ عملیاتی با ۱۱ خودروی سبک و سنگین معادل ۱۰۰ نفر ساعت به فعالیت پرداختند.

مدیرعامل توزیع برق گیلان تاکید کرد:در شهرستان خمام از ابتدای سال و در راستای اجرای طرح مذکور ،  10.5 کیلومتر شبکه فرسوده با اعتباری به مبلغ ۸۵۰۰ میلیون ریال به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

وی افزود: از آغاز سال گذشته به منظور پایداری شبکه و تامین انرژی برق مشترکین در سطح استان گیلان طرح جهادی تبدیل شبکه فرسوده مسی به کابل خودنگهدار در حال اجرا می باشد.

هنرمند اظهار داشت: درفاز اول اجرای این طرح ۱۰۰۰ کیلومتر شبکه فرسوده با صرف هزینه ۱۲۰میلیارد تومان به کابل خود نگهدار مجهز شد و در فاز دوم نیز ۱۰۰۰ کیلومتر دیگر با اعتبار۱۴۰ میلیارد تومان در گیلان آغاز شده است.

مدیر عامل  ضمن تشکر از صبر و شکیبایی مشترکین تصریح کرد :با توجه به شرایط ویژه امسال در صنعت برق از جمله بروز خشکسالی و کمبود بارشها ، افزایش دمای زودرس ، استخراج غیرمجاز رمز ارزها و عدم توازن تولید و مصرف، رعایت راهکارهای مدیریت مصرف از سوی مشترکین  از جمله تنظیم ترموستات کولر بر روی دمای آسایش (۲۵ درجه به بالا) و عدم استفاده از وسایل پرمصرف برق در ساعت اوج مصرف به صنعت برق جهت تامین برق پایدار کمک شایانی می کنند.

 

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads