کد خبر: 214144 - تاریخ: سه‌شنبه، 3 آگوست 2021 - 14:36

در واپسین روزهای عمر شورای شهر پنجم خمام ؛

پل خیابان فرهنگ و ساختمان اداری-تجاری شورای اسلامی شهر مورد بهر برداری قرار گرفت

ظهرامروز در واپسین روزهای عمر شورای شهر پنجم خمام پل خیابان فرهنگ و ساختمان اداری-تجاری شورای اسلامی شهر خمام با حضور مسولین مورد بهر برداری قرار گرفت. 

به گزارش خوبان خبر ؛ ظهرامروز در واپسین روزهای عمر شورای شهر پنجم خمام پل خیابان فرهنگ و ساختمان اداری-تجاری شورای اسلامی شهر خمام با حضور مسولین مورد بهر برداری قرار گرفت. 

 موسی فکور امروز در آئین افتتاح پل خیابان فرهنگ و ساختمان اداری-تجاری شورای اسلامی شهر خمام با بیان اینکه ۴۰۰ متر مکعب بتن برای این پل به کار رفته، اظهار کرد: بالغ بر دو میلیارد و ۵۰۰ برای این پل هزینه شد که اگر اکنون ساخت پل را آغاز کنیم حداقل سه برابر هزینه بردار خواهد بود.

وی با اشاره به روند ساخت، ساختمان اداری-تجاری شورای شهر گفت: در کنار اسختر زمینی ۳۰۰ متری بود و ۳۰۰ متر زیربنا گرفتیم و قرار شد هم به منظور اداری و هم تجاری استفاده کنیم، پنج دهنه مغازه ۵۰ متری و ۵۰ متر بالکن و ۳۰۰ متر هم فضای اداری برای شوهر اسلامی شهر که پنج اتاق برای رئیس و اعضای شورا در آن پیش بینی شد.

شهردار خمام با اشاره به اینکه پل خیابان فرهنگ برای کاهش ترافیک بسیار مهم است، افزود: یک سالی طول کشید اما با همکاری مسؤولان بازگشایی انجام شد و امیدواریم با رفع سایر مشکلات تا مسکن مهر نیز بازگشایی صورت گیرد.

فکور با بیان اینکه زمین کنار استخر ظرفیتی برای شهرستان بود که توانستیم از آن استفاده کنیم، گفت: این اتفاق آورده ای هم برای شهرداری ایجاد خواهد کرد و به تناسب قرارداد به سرمایه گذار داده خواهد شد و حداقل دو مغازه برای شهرداری می ماند که سرمایه ای برای پروژه های آتی خواهد بود.

وی با ابراز امیدواری از اینکه مزایای پل خیابان فرهنگ موجب از بین بردن ناراحتی های مردم و هم شهریان شود، افزود: مردم و مسؤولان برای این کار بسیار همکاری کردند پرا که مکان وشرایط محیطی برای این اقدام سخت بود.

 

انتهای پیام*۳۲

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads