کد خبر: 213830 - تاریخ: دوشنبه، 19 جولای 2021 - 09:44

در مازندران ۵ بیمارستان تامین اجتماعی ساخته شده | سهم ناچیز گیلان از مراکز درمانی تامین اجتماعی

احمدی سنگری سهم گیلان را از مراکز درمانی و بیمارستان‌های تامین اجتماعی ناچیز خواند و گفت: در همین استان همجوارمان یعنی مازندران پنج بیمارستان تامین اجتماعی وجود دارد.

به گزارش خوبان، «محمدرضا احمدی سنگری» در گفت‌وگو با شبستان، مشکلات حوزه بهداشت و درمان گیلان را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه تمام استان با این معضل مواجه هستند اظهار داشت: پیگیری‌ها و رایزنی‌های زیادی را برای احداث یک بیمارستان جنرال در شهرشتان رشت داشتیم و با وزیر بهداشت و درمان مذاکراتی هم انجام دادیم.

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس با تاکید بر اینکه در حال حاضر مردم و بیماران برای دریافت انواع خدمات پزشکی بین بیمارستان‌های مختلف سرگردان هستند تصریح کرد: اگر یک بیمارستان جامع احداث شود تمام بیماران می‌توانند به آن مراجعه کرده و خدمات مورد نظر خود را به راحتی از یک مرکز دریافت کنند.

احمدی سنگری از تخصیص یکسری اعتبارات و منابع مالی برای احداث یک بیمارستان جنرال خبر داد و با بیان اینکه امر مذکور به شدت توسط نمایندگان مورد پیگیری قرار می‌گیرد ابراز داشت: بیمارستان‌های تامین اجتماعی برای رفاه حال اقشار کم‌درآمد تأسیس می‌شوند اما می‌بینیم که در استان گیلان تنها یک بیمارستان از این نوع وجود دارد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر اینکه در همین استان همجوار یعنی مازندران پنج بیمارستان تامین اجتماعی ساخته شده است؛ اذعان کرد: علاوه بر مرکز استان گیلان باید در مناطق غربی و شرقی استان هم بیمارستان‌های جنرال احداث شود که این امر مهم هم در دستور کار نمایندگان استان قرار دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس بهبود امکانات زیرساختی گیلان در حوزه بهداشت و درمان را از جمله اولویت‌های استان دانست و خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم از محل اعتبارات و بودجه‌های مصوب سال ۱۴۰۰ برای اصلاح زیرساخت‌ها، تجهیز امکانات و ساخت بیمارستان در استان گیلان استفاده کنیم.

 

مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads