کد خبر: 213513 - تاریخ: چهارشنبه، 7 جولای 2021 - 11:51

بخشدار خشکبیجار خبرداد :

آرام سازی معابر نوار ساحلی خشکبیجار با اجرای ۱۲ سرعت‌گیر/ فازدوم روکش آسفالت جاده امین آباد به خشکبیجار بزودی آغاز می شود

سید رضا صفوی با بیان اینکه فاز اول روکش آسفالت جاده امین آباد به خشکبیجار به متراژ ۸ کیلومتر با اعتبار ۴.۵ میلیارد تومان اداره راهداری به اتمام رسیده است. ، افزود: فازدوم این پروژه نیز بزودی آغاز می شود.

به گزارش خوبان خبر ،سید رضا صفوی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار خوبان خبر با اشاره اینکه عملکرد سرعت‌گیر و سرعت کاه‌ها به گونه‌ای است که در معابر پر خطر و حادثه خیز با ایجاد یک شوک ترافیکی از افزایش بی رویه سرعت خودروها جلوگیری می‌کند و تا حدود زیادی در کاهش تصادفات و افزایش ایمنی برای عابرین تأثیر گذار است، افزود: ۱۲ سرعتکاه در جاده حسن رود به زیبا کنار در حوزه بخش خشکبیجار استاندارد سازی و ترمیم شده است.

بخشدار خشکبیجار با بیان اینکه برای برای ایجاد این سرعتکاه بالغ بر ۹۸ میلیون تومان از منابع داخلی دهیاری های ساحلی خشکبیجار و همکاری اداره راهداری شهرستان رشت هزینه شده است افزود: با توجه به اینکه این سرعتکاه در نوار ساحلی ایجاد شده از بروز تصادف مخصوصا در تابستان و عبور و مرور مسافران و گردشگران موثر است.

وی اشاره به اینکه ۱۳/۰۰۰ کیلومتر از خیابان های روستای بسته دیم خشکبیجار زیر روکش آسفالت رفت ، افزود: برای اجرای این طرح یک ملیارد و صد میلیون تومان هزینه شده است.

سید رضا صفوی با بیان اینکه فاز اول روکش آسفالت جاده امین آباد به خشکبیجار به متراژ ۸ کیلومتر با اعتبار ۴.۵ میلیارد تومان توسط اداره راهداری از امروز آغاز شده است. ، افزود: فازدوم این پروژه نیز بزودی آغاز می شود

انتهای پیم/۳۲۲۶۵

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads