کد خبر: 212585 - تاریخ: شنبه، 5 ژوئن 2021 - 10:21

عجیب‌ترین راه‌های پول در آوردن که برخی افراد انجام می‌دهند

خوب یا بد برخی افراد برای پول دراوردن دست به کار‌های بسیار عجیبی می‌زنند.

به گزارش خوبان، راه پول در آوردن و کسب درآمد برای بسیاری از افراد تبدیل به یکی از مهم‌ترین اهداف زندگی شده است. خوب یا بد برخی افراد برای پول درآوردن دست به کار‌های بسیار عجیبی می‌زنند.

برخی از این کار‌ها شاید چندان هم بد نباشند و حتی افرادی باشند که بخواهند آن را امتحان کنند. اما برخی نیز بسیار غیر واقعی و گاهی ناراحت کننده به نظر می‌رسد.

۱. برخی از افراد به دیگران پول می‌دهند تا با آن‌ها دوست شده، بیرون بروند و حتی با یکدیگر غذا و نوشیدنی صرف کنند. این موضوع چندان خوشایند به نظر نمی‌رسند، اما امروزه تبدیل به یک راه کسب درآمد شده است.

البته این کار همیشه بد نیست. گاهی افراد هنگام مسافرت به فردی دیگر پول می‌دهند تا با وی همراه شده، مکان‌های تفریحی و تاریخی را به او نشان داده و درباره آن‌ها توضیح دهد. به صورت میانگین این کار ساعتی ۱۰ دلار درآمد دارد.

۲. یکی دیگر از راه‌های عجیب کسب درآمد انجام بازی‌های رایانه‌ای است. برای مثال برخی از شرکت‌ها برای تست کردن نسخه‌های بازی‌های رایانه‌ای جدیدشان هزینه زیادی پرداخت می‌کنند.

۳. فروش هوا یکی دیگر از راه‌های عجیب کسب درآمد است. برخی از افراد شروع به فشرده سازی هوای حومه شهر‌ها کرده و آن را می‌فروشند. با توجه به اینکه روز به روز به آلودگی هوای شهر‌های بزرگ افزوده می‌شود مشتریان زیادی نیز پیدا کرده اند.

۴. اگر شما آنقدر خوش شانس باشید که در یکی از شرکت‌های تولید کننده وسایل خواب مانند تشک به عنوان تست کننده استخدام شوید می‌توانید با خوابیدن کسب درآمد کنید. این افراد وظیفه دارند بر روی محصولات جدید تخت خواب استراحت کرده و نظر خود را اعلام کنند.

۵. تست کردن غذا برای شرکت‌های تولید کننده مواد غذایی یکی دیگر از رآه‌های کسب درآمد است. هرچند این به عنوان یک کار دائم در نظر گرفته نمی‌شود، اما می‌تواند درآمد اضافه خوبی داشته باشد.

منبع:طلا

نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads