کد خبر: 212515 - تاریخ: پنج‌شنبه، 3 ژوئن 2021 - 08:57

معاون رئیس جمهور

افتتاح ۴ پروژه بزرگ ملی در گیلان تا ۲ ماه آینده

معاون رئیس جمهور از افتتاح و بهره برداری چهار پروژه بزرگ ملی در گیلان از جمله راه آهن رشت بندر کاسپین و همچنین قطعه باقی‌مانده آزاد راه قزوین منجیل خبر داد.

به گزارش خوبان، محمدباقر نوبخت روز گذشته در حاشیه افتتاح سامانه‌کمک ناوبری شرکت هواپیمایی فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل رشت با اشاره به ترافیک بالا در این فرودگاه اظهار کرد: ابرناکی و مه‌آلود بودن هوا در گیلان یکی از مسائلی است در برخی از مواقع برای پرواز ها اختلالاتی را ایجاد می‌کرد اما اکنون با بهره‌برداری از سامانه LMS این مشکلات مرتفع شده است.

وی با بیان اینکه سامانه‌های LMS فرصتی به خلبان می‌دهد تا بتوانیم بین ۵۰۰ تا ۵۵۰ متر فرود بیاید، افزود: با اعتبارات فعلی کشور توسعه این تجهیزات برای گیلان با توجه به اینکه یکی از فرودگاه های فعال کشور است، لازم بود.

معاون رئیس جمهور با اشاره به تهیه فهرستی از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در کشور گفت: به غیر از پروژه کتابخانه مرکزی رشت، تکمیل آزادراه قزوین_منجیل و اتصال راه آهن رشت به کاسپین، اتمام سدهای پل‌رود و شفا‌رود از پروژه هایی است که تاپایان عمر دولت دوازدهم در گیلان به‌ بهره‌برداری می‌رسد.

نوبخت، اتصال راه آهن رشت به کاسپین را بسیار حائز اهمیت برشمرد و بیان کرد: این راه‌آهن در صورت تکمیل دو دریای عمان و خلیج فارس را به خزر می‌رساند و تا دو ماه دیگر به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads