کد خبر: 211841 - تاریخ: جمعه، 7 می 2021 - 14:44

امام جمعه خمام تاکید کرد؛

هیات نظارت در تایید صلاحیت ها کاندیدا شوراها و روستا مُر قانون را اجرایی کند

حجت الاسلام والمسلمین حامد اسدالله زاده بیان اینکه هیئت نظارت استان و نمایندگان محترم شهرستان انتظار می رود که در نظارت بر تأیید صلاحیت ها مُر قانون مورد ملاحظه قرار گیرد ، افزود:تلاش هایی را که هیئت های محترم نظارت و اجرایی متحمل شده اند را به واسطه دیپلماسی های شبکه ای مخدوش نکنند.

به گزارش خوبان خبر ؛ حجت الاسلام والمسلمین حامد اسدالله زاده ظهر امروز در آئین خطبه‌های نماز عبادی سیاسی خمام با اشاره به اینکه هیئت های اجرایی و نظارت انتخابات شهرستان خمام تلاش شایسته و قابل تقدیری در خصوص احراز و یا عدم احراز کاندیدای شورای شهر و روستا انجام داده اند ، افزود: هر کدام به وظیفه قانونی و نظارتی خود در تأیید صلاحیت ها عمل نموده اند و نظرات قانونی و کارشناسی شده خود را به هیئت نظارت استان اعلام کرده اند.

امام جمعه خمام با بیان اینکه به همه داوطلبان محترم توصیه می کنم اگر اعتراضی نسبت به تأیید صلاحیت ها دارند از مجرای قانونی و به دور از حواشی و لشکرکشی های مجازی اعتراض شان اعلام کند، تصریح کرد: اولویت مردم کارآمدی مسئولین و مدیران در شأن شهرستان خمام است.

حجت الاسلام اسدالله زاده ، افزود: با توجه به اینکه مردم به مشکلات اقتصادی و معیشتی که مواجه هستند و نگاه به این ندارند که چه کسی بیاید و چه کسی برود. لذا من باب عهدی که با مردم بسته اید اولویت های مردم را مورد لحاظ قرار دهید و از هزینه تراشیدن های بی فایده برای مردم پرهیز کنید.

امام جمعه خمام با بیان اینکه هیئت نظارت استان و نمایندگان محترم شهرستان انتظار می رود که در نظارت بر تأیید صلاحیت ها مُر قانون مورد ملاحظه قرار گیرد ، افزود: تلاش هایی را که هیئت های محترم نظارت و اجرایی در میدان شهرستان متحمل شده اند را به واسطه دیپلماسی های شبکه ای مخدوش نکنند.

خطیب نمار جمعه خمام همچنین به واکسیناسیون علیه کرونا سطح کشور مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: امروزه یکی از دغدغه‌های به حق مردم کشور ما مسأله واکسیناسیون این ویروس منحوس است که ضمن تشکر از مجموعه وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی در استان و همچنین مجموعه بهداشت در شهرستان خمام به جهت تلاش‌های جهادگونه‌ آنها مخصوصا تلاش های بسیار ارزنده و قابل تقدیری که در تولید واکسن داخلی صورت گرفته است باید در مسأله سوداگری در واکسن کرونا با تمام توان مبارزه شود و نباید اجازه داد که خدای ناکرده عده ای سودجو و از خدا بی‌خبر به خاطر منافع مالی با جان مردم بازی کنند.

انتهای پیام/۲۱۳۲۱

 


مطالب مرتبط:
نظرات بینندگان

نظری ثبت نشده است

  ارسال دیدگاه

  توجه نمایید
  • در زمینه‌ی انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «خوبان خبر» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • خوبان خبر از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
  • تنها خالی نماندن متن دیدگاه الزامی است.
  • telegram khoobankhabar

    telegram khoobankhabaradvads